Announcement

Collapse
No announcement yet.

speakers voor thuis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• speakers voor thuis

Hallo,

Wanneer mn setje niet gebruikt word met drive-in shows heb ik deze op mn kamer staan (bestaande uit: 2x pioneer cdj-800 mk2 en pioneer djm-800)
    Nu wil ik vaste speakers kopen die ik boven de set aan de muur kan bevestigen.
    Het moeten niet al te dure speakers zijn, maar wel een goed/mooi geluid uit komen.

Iemand enig idee wat ik het beste kan kopen?

Ik denk dat je dan hier ergens moet rond kijken.

Is dit misschien iets?

Wel naar actieve speakers kijken he ;)

Comment

Setje monitoren is dan inderdaad de beste optie. Afhankelijk van je prijsklasse zal er zeker wel iets tussen zitten dat voldoet. Maximaal budget?

Overigens staan er ook verschillende setjes in de showroom die je altijd kunt komen beluisteren. Dat geeft nog altijd de beste indruk.

Comment

Eigenlijk wil ik er niet zo gek veel geld aan besteden. (100/150 euro?)
        Maar nu hoor ik al het geluid door mn hoofdtelefoon, niet zo handig als je wil mixen volgens mij.

Comment

Nee vrij mixen (dus niet aan een snoer vast) lijk mij toch het fijnst. Maar je hoeft niet perse monitoren te kopen, je kan ook een surround set nemen.

Comment

Voor een degelijke muzieksetup kan je beter je budget wat vergroten. Ik heb ook de fout gemaakt om eerst te kiezen voor budget speakers van 80€, maar was hier helemaal niet tevreden van.
            Nu heb ik een setje KRK RP5's, en dat geluid is echt zalig!

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
              Nee vrij mixen (dus niet aan een snoer vast) lijk mij toch het fijnst. Maar je hoeft niet perse monitoren te kopen, je kan ook een surround set nemen.
              Waarom een surroundset als je veel meer hebt aan twee nette luidsprekers die op je gezicht gericht zijn?

Comment

Met een surroundset heb je aan alle kanten van je geluid.

Comment

Maar hoe relevant is dat als je de helft van je tijd met je hoofdtelefoon op staat en er dan toch vrij weinig van merkt? Dan liever datzelfde geld besteden voor een setje mooie monitorluidsprekers.

Comment

Maar hij wil juist geen koptelefoon op

Comment

Maar nu hoor ik al het geluid door mn hoofdtelefoon, niet zo handig als je wil mixen volgens mij.
                      Je hoofdgeluid wil je meestal over de luidsprekers hebben, pre-listen over je hoofdtelefoon.

Comment

Working...
                      X