Announcement

Collapse
No announcement yet.

verschillende microfoonsset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verschillende microfoonsset

Aangezien ik niet zo heel veel verstand heb van draadloze microfoons vroeg ik me het volgende af: Op moment gebruik ik de Sennheiser FP35 FreePort Vocal set, En ben van plan om er de Shure PG24 - PG58 draadloos handheld systeem bij te kopen. Kan je deze twee gewoon gelijk gebruiken . of moeten het altijd dezelfde sets zijn. mvg henk

Volgensmij moet het gewoon werken zolang ze maar niet op dezelfde frequentie staan.

Comment

Klopt wel, Shure en Sennheiser zullen elkaar niet zo heel snel bijten maar een Sennheiser kop klinkt heel anders dan een Shure kop.

Om eerlijk te zijn doe je er slim aan om één het zelfde merk te gebruiken.

Beide systemen kun je (gemakkelijk) om zetten naar een ander frequentie kanaal dus je kunt ze zeker naast elkaar gebruiken mocht je dat willen. Een Shure systeem kan je laten zoeken naar een vrij kanaal.

Comment

Bedankt voor de snelle antwoorden. ik heb ook een shure met kabel en merkte dat deze bijna niet gaat fluiten voor de speakers of hoe dat ook heet.Integendeel tot de Sennheiser freeport, daar kan je amper bij in de buurt komen van de speakers . Zodoende me keus viel op de shure draadloos.

Comment

Een shure bedrade mic?
          Een sm58?
          Deze heeft namelijk een compleet andere karakteristiek als een freeport.
          Bovendien kost een degelijke bedrade shure mic net zoveel als een freeport wireless setje.
          Een ew100 is dan meer in verhouding en deze zingen ook lang niet zo snel rond.

Comment

Wij hebben 13 EW100's en 2 SM58 draadloos, maar als het fluit, dan zijn het altijd de shure's. Klank is ook echt totaal anders. Freeport is ook echt wel een budgetlijn van Sen.

Comment

Ben regelmatig met EW100 setjes (865 kop) op pad, maar ook met 58's. Vaak zijn idd de Shures de veroorzakers van feedback. De Sennheisers hebben er bijna nooit last van (tenzij één of andere presentator z'n microfoon praktisch in een X-act drukt )

Freeport heb ik ook geprobeerd, maar ik vind er niks an. Je kunt er net niks mee. Klinkt niet echt lekker...

Comment

Freeport gebruik ik hier voor karaoke.en juist als de mensen door de zaal gaan lopen en zingen begint het gedonder met fluiten.Dus uit jullie ervaringen maak ik op ,Dat je beter een duurdere sen kan kopen dan een shure, Want die hebben het nog erger last van. gr henk

Comment

Als je eens op de 2e hands site rondzoekt kun je vast wel een leuke EW100 op de kop tikken voor niet al te veel geld.
                  Met de komst van de G3 zijn er veel grotere bedrijven die hun G2's wegdoen.
                  Ben je iets duurder uit dan die Shure/Freeport, maar dan heb je wel een microfoon die wat meer kwaliteit biedt.

Comment

Ik ben het volledig met Beckers eens.

Op zich heeft Sennheiser een leuk product gemaakt (Freeport), maar alleen voor vaste installaties. Prima budgetoplossing voor kerken e.d.

De EW100 (G2 of G3) zijn prima zenders die voldoende kwaliteit bieden om ook grotere klussen te doen. Misschien een groot bedrag nu, maar een schijntje als je later je Freeport toch nog moet vervangen. ;)

Succes met je zoektocht @ marktplaats.

Comment

Oke bedankt voor jullie informatie .

Comment

Working...
                      X