Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jb system vibe's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke dan houd ik het hier nog even over de speakers:P

Wat van kabels zou goed zijn voor de speakers. Ik zat zelf te denken aan deze kabels: http://www.bax-shop.nl/speakerkabels...t-details.html

Ik zou verder graag de versterker direct aan mijn pc/laptop willen sluiten. Wat van kabel heb je daarvoor nodig?

Groeten!

Comment

Hey.
      Ik zouw voor deze kabel gaan.

Zitten betere pluggen op.
      En de kabel dikte is ook beter.

gr.tom

Comment

Die DAP kabels zullen prima voldoen voor je toepassing.

De versterker direct aan je PC of laptop aansluiten lijkt me niet zo'n geweldig idee omdat je geen zicht hebt op je gainstructuur (dus of je in het rood draait zegmaar). Liever een goedkoop mengpaneeltje er tussen met VU-meters zodat je niet zo snel kunt oversturen, of kunt ingrijpen als je wel per ongeluk zichtbaar overstuurt.

Comment

Ik heb vandaag een tweetal binnengekregen voor mijn klant. Jeetje wat een gewicht en wat een formaat! En dan kan je ze ook nog actief maken.... Dan krijg je er een gratis hernia bij.

Eerste bevindingen zijn dus nog niet erg positief. Ik heb ze nog niet beluisterd. Overigens is er met het uiterlijk niets mis, ze staan als een huis en hebben leuke rubbere voetjes voor monitor gebruik.

Comment

Je had de maten en het gewicht al in de beshrijving kunnen lezen. Dus je had je erop voor kunnen bereiden.

Comment

Ik koop een speaker omdat de klant het wilde. Daarnaast kijk ik absoluut niet naar de maat als ik een speaker koop, gewicht is een leuke bijkomstigheid. Het gaat voornamelijk om wat hij presteert met een fijne klank.

Comment

Oke,

Dat moet niet gebeuren dat ik me speakers in het rood laat lopen!
                Dan zet ik er een mixer tussen ik zat dan tedenken aan deze: Behringer XENYX 1202 mixer .
                Link:http://www.bax-shop.nl/pa-studio-mix...t-details.html

En de speaker kabels, is het slimmer om een 2,5mm of een 1,5mm kabel aanteschaffen?

Groeten

@Roderickk

Ga jij de speakers ook nog beluisteren of lever je ze gelijk aan de klant?

Comment

Mixertje is vrij aardig. Goeie keuze. Je moet er alleen geen super sound van gaan verwachten..

Persoonlijk zou ik voor de dikkere kabel gaan. Mocht je ooit uitbreiden kun je je kabels gewoon houden.

Comment

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                    Mixertje is vrij aardig. Goeie keuze. Je moet er alleen geen super sound van gaan verwachten..

Persoonlijk zou ik voor de dikkere kabel gaan. Mocht je ooit uitbreiden kun je je kabels gewoon houden.
                    Wat is volgens jouw een goede Mixer?

Comment

Gezien je in de openingspost vermeldde dat je er onder meer mee op feestjes wilt gaan draaien lijkt me een simpele DJ-mixer interessanter. Liefst wel voorzien van VU-metertjes per kanaal.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        Gezien je in de openingspost vermeldde dat je er onder meer mee op feestjes wilt gaan draaien lijkt me een simpele DJ-mixer interessanter. Liefst wel voorzien van VU-metertjes per kanaal.
                        Welke mixer heeft een VU-meter?

Comment

Behringer DJX750 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Met die mixer heb ik zelf wel goeie ervaringen.
                          Pioneer looks, overzichtelijk en qua klank doet hij 't ook nog vrij aardig.

Comment

Bijvoorbeeld de Behringer djx 750 hij kost €200. En als je hem voor zondag besteld krijg je 10% korting.

Comment

@ Beckers
                              je had hetzelfde idee zo te zien alleen net voor mij.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                                Bijvoorbeeld de Behringer djx 750 hij kost €200. En als je hem voor zondag besteld krijg je 10% korting.
                                Voor zondag?! dan moet ik wel heel snel gaan beslissen!

Ik wil eerst nog is nadenken wat ik wil, en natuurlijk eerst die speakers nog is beluisteren!

Volgens mij heb ik ergens gezien dat je bij kortingscode kan invullen marktplaats en dan kreeg je overal 2% korting op. Klopt dat of ben ik nou in de war met een andere webshop?

Comment

Working...
                                X