Eventueel kun je ook nog wachten tot de Open dag, maar dat is nog iets verder weg, namelijk 22 mei. ;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jb system vibe's
Collapse
X
-
Originally posted by Dj funkey View PostDie marktplaats korting zou ik niet weten dat moet je maar aan Rick vragen.
Die 10% korting is op zondag van 12:00u tot 18:00u dus ik zou op zondag gewoon het mengpaneel kopen.
( ik koop zondag waarschijnlijk ook iets)
Comment
-
Ik wil er graag nog even over denken en het allemaal in het echt zien/horen voordat ik iets koop;)
En dat red ik niet voor zondag want ik ben het hele weekend weg!
Maar op 22 mei is er dus een open dag? Hoeveel procent korting is er dan?
Alleen jullie zitten zover weg! 1 uur en 3 kwartier rijden :x
Comment
-
-
hallo allemaal!
Maar het is dus niet aan te raden om zonder mixer de versterker aan de pc te zetten?
En zal je echt het verschil merken qua geluid uit de Behringer XENYX 1202 mixer en de Behringer DJX 750 pro DJ mixer.
Want het is ook de bedoeling dat hij gewoon blijft draaien zonder dat niemand er achter staat die hem bestuurd.
Groeten.
Comment
-
Je sluit hem daar inderdaad mee aan. Meestal zet je dan om met je mengpaneel je volume te regelen je pc volume op vol. in jouw geval om alles uit je set te halen. Als er veel bastonen in het liedje zitten en je kijkt naar een vu meter gaan meestal de lamjes in het rood. Zonder vu meter kun je dit niet controlleren en kun je dus een vervormd signaal je versterkerin sturen en zo kunnen je versterker of je speaker stuk gaan.
Comment
Comment