Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jb system vibe's
Collapse
X
-
-
We kunnen vrij weinig zeggen over de bekabeling zonder concrete apparatuur. Aansluitingen verschillen vaak per apparaat.
Wellicht kun je een lijstje posten van de apparatuur die je onder voorbehoud wilt aanschaffen?
Hiernaast is het niet zo lastig om zelf de nodige kabels samen te stellen. Waar loop je precies vast? Aansluitingen, kabeldikte, pluggen, kwaliteit?
Comment
-
Originally posted by Rick View PostWe kunnen vrij weinig zeggen over de bekabeling zonder concrete apparatuur. Aansluitingen verschillen vaak per apparaat.
Wellicht kun je een lijstje posten van de apparatuur die je onder voorbehoud wilt aanschaffen?
Hiernaast is het niet zo lastig om zelf de nodige kabels samen te stellen. Waar loop je precies vast? Aansluitingen, kabeldikte, pluggen, kwaliteit?
Comment
-
Originally posted by Dj funkey View PostIk zou het kabeltje tussen je mixer i.p.v. 2x Jack naar 2x tulp gewoon 2x jack naar 2x jack doen. En de rest gewoon met de kabels die ik aangaf.Last edited by soundmachine; Tuesday-09-03-2010, 23:06.
Comment
-
Geluidsverschil in de kabels is er niet.
Kwaliteitsverschil tussen de pluggen is er wel. Bovendien is jack een betrouwbaardere manier van aansluiten als een klein tulp plugje. Verder heeft een jack kabel als voordeel dat hij gebalanceerd kan worden aangesloten. Vraag is dan alleen of jou mixer en versterker hier verder echt iets aan hebben. Zijn de aansluitingen gebalanceerd? (Zie handleiding)
Comment
-
Ik sluit me bij Beckers aan, kijk even of je inderdaad uberhaupt iets aan een gebalanceerde verbinding hebt. Dit betekent dat je apparaten gebalanceerde signalen uitsturen en ontvangen, maar natuurlijk ook of de afstand groot genoeg is om nuttig te zijn. Onder de 10 meter is fysiek echt onmogelijk om te horen. De mensen die zeggen van wel geef ik een
Comment
Comment