Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die kabels zijn ook ontworpen om bier te doorstaan. Dus een beetje regen zou geen probleem moeten zijn.:D

Comment

Maar houdt stekkers van de grond als je vocht verwacht! (Ook XLR)

Comment

En anders een paar wikkels gaffa over je XLR-stekkers heen, of een boterhamzakje in combinatie met wat tape.

Comment

De stekkers zouden niet in de vocht komen.
          Bedankt voor de reacties!
          Groet,
          Tom

Comment

We hadden voor de gein gisteren in de pauze 1 zo'n speaker is voluit gezet in de aula bij ons op school.
            Ik kan je zeggen dat deze speakers erg hard kunnen, dus ik denk wel dat het je gaat lukken (zeker met 2 speakers)

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
              We hadden voor de gein gisteren in de pauze 1 zo'n speaker is voluit gezet in de aula bij ons op school.
              Ik kan je zeggen dat deze speakers erg hard kunnen, dus ik denk wel dat het je gaat lukken (zeker met 2 speakers)
              Hey Dave, hou je er ook rekening mee dat er weinig muren en daken op een hockeyveld zitten en dat de windkracht in de aula best wel te verwaarlozen is, maar op een hockeyveld niet

Comment

Ja precies, daar had ik even niet aan gedacht ;)

Comment

Toen ik moest hockeyen, hadden ze een 100volt geluidssetje gehuurd, die over heel het veld stond. En bij het clubhuis stonden mijn boxen, om mensen te vermaken.

Comment

Oke, bedankt voor jullie reacties, ik ga binnenkort eens kijken wat ik kan bereiken met mn eigen spul.

Groet,
                    Tom

Comment

Een vuilnis zak kan maar verminderd de klank maar goed als het voor spraak is maakt dat niet zoveel uit.

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
                        Een vuilnis zak kan maar verminderd de klank maar goed als het voor spraak is maakt dat niet zoveel uit.
                        ????? Pardon??? Wat is dit voor vage opmerking?? De TS moet juist een set neer zetten op een hockeyveld om om te roepen, dus ik neem aan dat spraak dan toch best wel belangrijk is, althans ik natuurlijk niet weet hoe jij iets wil omroepen zonder spraak...

Comment

Volgens mij snap je mijn punt niet hellemaal..

Voor spraak is het oke maar met muziek niet dan trilt de zak continu en dit is zeer irritant te noemen in mijn oren.

Comment

De tecnniek is ook om de zak niet loeivast om de speaker heen te spannen en een klein luchtgaatje aan de onderkant te houden.

Comment

dat snap ik wel maar met muziek krijg je snel een krrttt krrttt krrttt geluid op harder niveau.. en dat klinkt niet zo plezant.

Comment

en als je een luchtgaatje maakt, zodat de trilling weg kan en gewoon een komo zak gebruikt en niet zo'n dun plastic afvalzak, dan zal je (ik wilde zeggen zien, maar het is nu natuurlijk horen) dat dat krrrttt krrttt krrrrtt geluid bijna niet hoorbaar is. Maar beter is natuurlijk altijd geen regen....

Comment

Working...
                                X