Announcement

Collapse
No announcement yet.

laag driver americandj psx15p

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laag driver americandj psx15p

geachte muziekliefhebbers ik als newbie zou graag willen weten welke laagdriver geschikt is als vervanging zit nu 400 watt 4 ohm in actief
    wil graag wat meer geluidsdruk type is trouwens psw 15p actieve sub
    Last edited by albert; Monday-15-03-2010, 19:33. Reason: verkeerde type

Je kunt niet zomaar een random woofer in deze kast stoppen, aangezien de kast als het goed is volledig ontworpen is naar de woofer die er in zit. De kans is vrij groot dat je er alleen maar op achteruit gaat qua geluidsdruk en kwaliteit als je er zomaar een andere woofer insteekt.

Wil je toch meer geluidsdruk en -kwaliteit, dan zullen het toch nieuwe subwoofers worden uit een hogere klasse.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Je kunt niet zomaar een random woofer in deze kast stoppen, aangezien de kast als het goed is volledig ontworpen is naar de woofer die er in zit. De kans is vrij groot dat je er alleen maar op achteruit gaat qua geluidsdruk en kwaliteit als je er zomaar een andere woofer insteekt.

Wil je toch meer geluidsdruk en -kwaliteit, dan zullen het toch nieuwe subwoofers worden uit een hogere klasse.
      dat had ik ook in gedachten maar welke driver rcf beyma eminence etc

Comment

Het wordt dan niet alleen de driver, maar een volledige nieuwe subwoofer. Je kunt immers niet zomaar een willekeurige woofer in een willekeurige subwooferkast monteren, dan ga je nooit het gewenste resultaat behalen als de subwooferkast niet specifiek op de woofer gemaakt is.

Ik adviseer je om gewoon een setje nieuwe subs uit een hogere prijsklasse aan te schaffen en het idee van de losse drivers links te laten liggen.

Wat er aan te raden is, is volledig afhankelijk van je budget, wil je actief of passief, enzovoorts. Als je meer informatie kunt geven kunnen wij je helpen met het maken van een keuze.

Comment

de american dj psw 15p is een actieve sub

400 watt 4 ohm wou dus de bestaande laagdriver vervangen voor een goede driver met veel geluidsdruk budget 250 per stuk

Comment

Misschien is deze of deze een optie?

Comment

Albert, wat ik je duidelijk probeer te maken is dat een andere driver nóóit hetzelfde of beter kan presteren in dezelfde behuizing als je eerst gebruikte.

De kast van de PSW-15p is namelijk op maat gemaakt naar de driver die er in zit, op het moment dat je er een andere driver in gaat steken en de luidsprekerkast blijft hetzelfde, dan kloppen de specificaties niet meer.

Zie het als een Suzuki Alto met een 1.0 liter motorblok er in. Ik kan het motorblok er uit takelen en er een motorblok van een deftige Audi in leggen, maar het zal nóóit zo goed presteren als die Audi. (Laat staan dat die Alto nog goed vooruitkomt met zo'n zwaar blok.)
              De beste optie is dan in dit geval om een 'complete Audi' te kopen, in plaats van de Alto te upgraden.

Comment

dus het is beter gewoon andere sub,s te kopen

welke rcf db mackie de mackie kloon van adj kost maar de helft iemand ervaring mee

Comment

Als je nou eens leestekens en hoofdletters gebruikte zouden we misschien begrijpen wat je bedoelt?

"welke rcf db mackie de mackie kloon van adj kost maar de helft iemand ervaring mee"

Hier klopt niks van..! Als ik dit lees zeg ik, pak een RCF 4pro 8003, maar vermoed dat dat je vraag niet is.

Comment

Working...
                  X