Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon 6 kanaals mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon 6 kanaals mixer

Hallo,
    Ik zoek een Denon 6 kanaals mixer, Ik heb gezocht op bax, maar ik kom alleen 4 kanaals en minder tegen.. Weet iemand of denon uberhaupt 6 kanaals mixers heeft, en of bax die dan kan leveren?

Remco

6-kanaals mengpanelen zijn zeer uitzonderlijk voor DJ-mixers, Denon heeft ze dan ook niet in het assortiment. Waar moet je de 6 kanalen mee vullen dan?

Comment

1 Denon DND6000 ( 2 kanaals )
      1 Denon DN-HC4500 ( 2 kanaals )
      2 pioneer cdj1000 ( van vriend )

Dus vandaar..

Comment

Is switchen geen optie? (Ik ga er vanuit dat je niet alle 6 de spelers tegelijk gebruikt)

Comment

ik zat te denken, om bijv. de HD4500 apart, en de DN6000 en de pioneers samen te doen? dus cd 1 van de denon en 1 pioneer op 1 kanaal, en bij kanaal 2 het zelfde zo.. het kan wel, ik weet niet of dit erg irritant zou zijn..

Comment

Dat is een kwestie van uitproberen op een 4-kanaals mengpaneel met voldoende aansluitmogelijkheden.

Comment

ik zit te denken, zou je dan die pioneers op zoon phono ingang kunnen aansluiten? Ik heb het net geprobeerd met mijn laptop, dat klinkt gewoon goed, maar heb geen idee of dit kwaad kan ofzo.. Ik hoor nog van je ;)

Comment

Meestal als je ze op phono zet gaat het heel erg slecht klinken. Dus moet je je phono omzetten in line dit is een drukknopje. Maar ik weet niet of jij dit heb?

Comment

ik heb het net even geprobeerd met de behringer djx400 daarop klonk het wel goed, ik zal even kijken of het op mn american dj ook goed klinkt..
                  Edit:
                  American dj klinkt op phono kanaal ook gewoon goed..
                  Last edited by dj-drace; Thursday-25-03-2010, 09:55.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                    maar heb geen idee of dit kwaad kan ofzo.. Ik hoor nog van je ;)
                    Kwaad voor je apparatuur niet zo zeer, maar klinken zal het niet.

Waarschijnlijk zitten jullie over een geschakelde phone/line ingang te schrijven die je kunt omzetten. Maar een phone ingang is bedoeld voor een zwakkere bron zoals een draaitafel, dit signaal wordt door je mixer versterkt zodat het een bruikbaar (line) signaal wordt.

Ga je over een phone kanaal een line signaal zetten krijg je een oversterkt signaal. Over een geluidset klinkt dat snel ontzettend overtrokken, gaat sneller clippen en noem het maar op.

Is het de overweging waard, thuis wel maar op een feestje niet.

Comment

oke, dat wist ik dus niet. zou het mogelijk zijn om dit met een splittertje op te lossen? dus bijv. 1 denon en 1 pioneer op een kanaal, en het andere kanaal van de denon met de andere pioneer?

Comment

Welke mixer heb je nu?

Comment

Behringer djx400
                          en
                          American Audio MX-1400 DSP

Comment

Je American Audio MX-1400 kun je toch prima gebruiken
                            - 3x phone, 4x line, 4x aux, 3x mircofoon (toewijsbaar aan elk gewenst kanaal)

Je kunt gewoon inpluggen op de vier line ingang en 4 aux ingangen en elk kanaal kun je toewijzen aan elk gewenst signaal.

Probeer maar eens, probleem opgelost!

--
                            Je DJX 400 kun je de phone kanalen instellen als een line ingang (zie de achterkant, press 1 for ...) maar dan heb je nog lang geen vijf kanalen.

Mijn advies, alleen lekker de American Audio mixer gebruiken!
                            Last edited by Citybeatz; Thursday-25-03-2010, 10:24.

Comment

oh, dat wist ik niet. Alsnog wil ik nog gaan kijken voor een denon mixer, aangezien ik daarlijk 2 denon cd spelers heb, ik wil er toch een totaal plaatje van maken. Kun je best zeggen, dat hoeft nou ook weer niet, maar ik ben dit wel van plan.

Comment

Working...
                              X