Ik zit/werk hier al een ruime 3 jaar met het oude mengpaneel van mijn vader, leuk ding. Doet al 20 zijn werk, maar het begint nu een beetje weg te vallen. Lampjes kappen ermee, en het standaard is zojuist ook afgebroken en toch kom ik wat kanaaltjes te kort. Nu wil ik wat nieuws gaan nemen eventueel, maar ook daar wil ik even kijken wat het beste is. Dit moet er op kunnen.
3 X CD
1 X minidisk
2 X microfoon
2 X versterking voor oa xbox
1 X een pc, maar dat wil ik later gaan uitbreiden naar 2-3 kanaals door een geluidskaart.
Een gewone DJ mixer doet dus geen dienst meer, want daar kom ik simpelweg kanalen te kort. Maar ook de functies van een PA tafel bevalen me wel, zoals het muten van een kanaal. Nu is mijn vraag, wat is handig en hoe zit het met de bekabeling. Want ook dat is een vrij groot probleem neem ik aan, want een PA tafel werkt niet met tulp. Alvast bedankt (alweer :schame:)
3 X CD
1 X minidisk
2 X microfoon
2 X versterking voor oa xbox
1 X een pc, maar dat wil ik later gaan uitbreiden naar 2-3 kanaals door een geluidskaart.
Een gewone DJ mixer doet dus geen dienst meer, want daar kom ik simpelweg kanalen te kort. Maar ook de functies van een PA tafel bevalen me wel, zoals het muten van een kanaal. Nu is mijn vraag, wat is handig en hoe zit het met de bekabeling. Want ook dat is een vrij groot probleem neem ik aan, want een PA tafel werkt niet met tulp. Alvast bedankt (alweer :schame:)
Comment