Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eventueel mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De tweede versie van de LX7 staat in de shop voor 1099 euro. Er vanuitgaande dat de voorgaande versie eenzelfde nieuwprijs had, denk ik dat je alsnog een euro of 500 mag neerlappen voor die tafel.

Hiernaast contacteer je altijd eerst de verkoper als je geen idee hebt wat je kan bieden en vraag je een vraagprijs op. Daar kun je dan altijd nog onder gaan zitten.

Verder is het verstandig om eerst eens een goed gesprek met je ouders te gaan voeren en nog eens terug te lezen wat er allemaal is besproken. We hebben inmiddels al 8 pagina's vol met tekst gezet.

Comment

Mijn ouders zeggen inperciepe dat ik gewoon moet sparen en zelf moet weten wat ik koop :P . Ze hebben er niet super veel verstand van enzo..

Comment

Ja, maar dan heb je het alleen over je eigen geld gehad dat je investeert en niet over dat van hun... en zeker als je dat nodig hebt om die aankoop te kunnen doen wordt het tijd om daar eens over te gaan praten als je nu echt serieus een nette mixer wilt gaan aanschaffen.

Comment

Is dit een nette dan, ik weet wel soundcraft hoger ligt als berhinger. Maar heb ik met dit meer in huis dan een berhinger?

Comment

Ik heb al eens eerder met een Soundcraft PA-mixer gewerkt, een tijd geleden, dat ging vrij netjes moet ik zeggen. Ook al eens gewerkt met een Behringer, vond ik ook niet verkeerd. Ik denk dat je op het gebied van bouwkwaliteit iets meer aan de Soundcraft hebt, maar als het je kamer niet zo gek veel gaat verlaten heb je aan een Behringer ook genoeg.

Comment

Wat is de reden dat je persé die wilt? Deze voldoet voor een kamer toch ook prima? En de prijs scheelt niet zoveel van een behringer.

En deze is goedkoper + nieuw + garantie

Comment

Deze behringer: http://www.bax-shop.nl/pa-studio-mix...t-details.html Heb ik zelf en ik ben er zeeer tevreden mee. Zeker met de usb voor opnames met de computer. En het voor deel is van usb dat het digitaal is dus zit geen brom in. Maar dat is alleen als je geluidsbron ook niet ruist. Ik gebruik hem voor alles. Muziek/Zang/Gitaar(met DI-Box) een beetje galm op de stemmen en klinkt perfect.

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
                  Wat is de reden dat je persé die wilt? Deze voldoet voor een kamer toch ook prima? En de prijs scheelt niet zoveel van een behringer.

En deze is goedkoper + nieuw + garantie
                  Nou, met die 2dehandse heb ik toch een maatje groter waar ik dus meer mee kan en die er een stuk geiler uitziet .

Nog een vraag, stel ik neem die LX7. Dan kan ook ik die toch gewoon mn tulp omzetten naar jack? Want dat staat niet bij de beschrijving

Comment

Ik weet niet precies welke functie's jij wil gaan gebruiken. Mijn behringer is goed voor musical's tjes met 6 xlr en 4 stereo jack. Eventueel gebruik ik dan ook nog wel eens een microfoon mixer die ik via een stereo input aansluit.

Comment

Originally posted by Fiegel5 View Post
                      Nog een vraag, stel ik neem die LX7. Dan kan ook ik die toch gewoon mn tulp omzetten naar jack? Want dat staat niet bij de beschrijving
                      Ja, dat kan met zo'n plug. Bij de stereo ingangen heb je dan 2 van deze mono pluggen nodig.

Comment

Wel een gekke productomschrijving...

Comment

Maar nu snap ik het dus nog niet, deze mixer kan ik meaby wel nemen mijn ouders denken erover na. Dus de LX7 van soundcraft, maar heel simpel antwoord. Met welke verloopjes zet ik mijn tulp om naar iets wat dus in die mixer kan per kanaal?

We kunnen vanavond rond half 8 gaan kijken...

Werkt dit dan gewoon?
                          Last edited by Fiegel5; Sunday-13-06-2010, 17:37.

Comment

Iemand, is meaby handig om van te voren te weten..

Pls:D?

Comment

je hebt 2 stereo kanalen voor elk kanaal heb je 2 mono jacks nodig dus 4x een verloopje zoals rick1993 zegt en je kan een cd speler (of welke ander afspeel apparaat jij ook gebruikt) op de 2stereo kanalen aansluiten

Comment

Mengpaneel beschikt over mono-jackplug ingangen op de verschillende kanalen, dus je kan dat verloopje gebruiken, dan heb je voor 1 apparaat 1 kanaal.

Hiernaast is het niet nodig om het topic binnen 3 uur alweer te kicken, er komt vanzelf wel iemand voorbij...

Comment

Working...
                                X