Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eventueel mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hij zij een skytec versterker
    Rca in (wit en rode tulp)
    2x jack in (links en rechts)
    er kan geen gebalanceerd signaal in.

Comment

• Dan ga ik er inderdaad niet vanuit dat er gebalanceerde aansluitingen op zitten. In dat geval pak je een kabel van 2x XLR (master out mixer) naar 2x jack mono (je versterker).

Comment

• Procab CAB707 2x XLR female - 2x jack male 1.50 meterdeze :)

Comment

• En die master out is bij mij ook XLR dan?

Comment

• Zo te zien en zo te verwachten wel ja. Als je erg twijfelt, kun je de verkoper contacteren.

Comment

• Zal ik doen, als het goed is belt hij morgen. Als ik hem dan niet aan de lijn krijg moet ik hem toch gaan ophalen, dus kan ik het altijd nog vragen.

Ik zit toch nog te twijfelen tussen het verhaal van de plugjes, of de kabels. Want de ene zegt dat die plugjes heel erg gaan storen. En dat ik beter kabels kan nemen, terwijl de andere weer van niet zegt..
              Last edited by Fiegel5; Wednesday-16-06-2010, 22:21.

Comment

• Ik heb hem gekocht, hij staat naast me. En bevalt prima :). Mooie tafel ook :P . Thnx voor de hulp :D .

Nog een vraag, rond om de ledjes die aangeven hoe hardt alles binnenkomt wordt de tafel warm. Verder nergens, is dit normaal>?
                Last edited by Fiegel5; Friday-18-06-2010, 19:00.

Comment

• Ja is normaal is hier ook. Bij mij zit er trouwens volgens mij ook de voeding vlak bij/onder.

Comment

• Oke, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Dan nog iets, mijn 2TK. Dat is de enige tulp aansluiting die ik heb. Die krijg i niet over de master/mix, naast de draaier die die bedient (die reetehard gaat) zit enkel een knop met 2TK replaces mix. Kan ik hem toch over de mix krijgen?

Nog iets, als ik nu een gewoon kanaal openzet krijg ik maar via 1 kant geluid. Terwijl dat giser niet zo was, beiden speaker staan juist aangesloten en ik heb niks raars gedaan:P . Net was het links, toen ging ik wat kloten met mn pan verhouding. En nu heb ik ineens rechts alleen geluid.. Het geluid komt in mn koptelefoon wel gewoon binnen.. Het kan ook niet aan de tulp op 1 kanaal liggen want de enige tulp aansluiting namelijk 2TK doet het ook maar via 1 kant..
                    Last edited by Fiegel5; Saturday-19-06-2010, 13:19.

Comment

Working...
                    X