Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dubbele cdspeler met mixertje voor thuis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dubbele cdspeler met mixertje voor thuis

Hi,

Ik kijk al een tijd rond op de site en het forum. Heb een vinylplayer en oude stereoinstallatie. Ik loop ook met plezier te spelen met dj software op de computer maar een beetje klikken met de muis tsja Ik heb liever echte knoppen.

Ik ben op zoek naar een dubbele cd speler met 3 channel mixer.

Nu zag ik de Numark CDN 22 en als complete set met de mixer de Numark CDMIX 1. Een leuk ding, dingen zoals loopen missen. En hoe zit het met de de channels? kun je apart de high / med - low instellingen aanpassen voor elk (sorry ben een echte leek).

iig lijkt me een dubbele cd speler + mixer ideaal voor thuisgebruik en een beetje klooien met de knoppen. of kan ik dan beter gaan voor een CDN 22 speler met een losse 3 channel mixer?

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Housi

De CDMIX-1 heeft geen hi-mid-low equalizer helaas, het is echt een compact apparaatje om lekker mee bezig te zijn en een extra equalizer zou alleen maar meer plek innemen.

Je gaf al aan dat je met de PC bezig was en met DJ-software. Is een MIDI controller dan misschien niets voor je? Daarmee kun je in principe net als met een mixer en cd-speler draaien, alleen stuur je dan je DJ-software aan.

Misschien kun je ook nog een budget opgeven? Dat is wat makkelijker als we dingen kunnen voorleggen.

Comment

Bedankt voor de snelle reactie. Ik denk dat ik dan toch op zoek ben naar een 3 channel mixer met EQ, pitch, loop etc . Een midi controller lijkt me niets voor mij. De keuze uit mixers is genoeg op de site maar wat is dan het beste om 2 nieuwe cd spelers te nemen?

Had een budget voor rond de 300 euro voor alleen mixer en cd spelers. Maar daar kan vanaf worden geweken wat ik in prijzen ben ik niet zo thuis, wel dat ik het erg graag wil.

Comment

Misschien is de Numark iCDmix2 een optie?

Comment

Mischien een leuke American Audio set?

Synq, goed, leuk maar stukje duurder?

Comment

Die iCDMIX2 ziet er heel fijn uit. Vreemd dat de CDMIX2 zonder iPod afspeelfunctie een stuk duurder is (niet leverbaar bij Bax maar het gaat om het idee).

Bedankt!

Comment

Working...
            X