Announcement

Collapse
No announcement yet.

usb geluidskaart met 4 x analoog uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• usb geluidskaart met 4 x analoog uit

Hoi,

Ik wilde gaan beginnen met (oefenen van) draaien. Nu heb ik reeds traktor en wilde wel van alle 4 de kanalen gebruike kunnen maken.

Ik heb ook reeds een, iet wat verouderd maar in zijn tijd goed analoog mengpaneel met 12 kanalen of sporen (weet niet hoe dat in jargon heet). Een Inkel MX-1242, als iemand er bekend mee is.

En een korg mini midi controller met 12 knoppen, draaiknopjes en schuifjes, deze wilde ik gebruiken voor het starten en stoppen van de 4 kanalen en de effecten mee te bedienen.

Ik kan dus nu twee dingen doen leek me: of een (uitgebreidere) midi controller kopen zodat ik intern kan mixen of een externe USB geluids kaart met 4 stereo uitgangen.

Ik zag dit product reeds:

De ESI Maya44 USB is een audio interface die een audio-oplossing vormt voor thuisopnames. Ondersteunt alle belangrijke DJ software en professionele audio applicaties.

maar vroeg me af of ik dan wel in traktor nog de mogelijkheid had om eerst via de koptelefoon het geluid uit 1 van de kanalen te horen voordat het naar de speakers wordt gestuurd? Of moet ik daar dan 1 kanaal voor reserveren?

Mijn budget is zeer beperkt dus ik weet niet welke oplossing dan handiger is.

Alvast heel erg bedankt!

mvg

jorrit
    Last edited by jorrebor; Monday-12-04-2010, 20:03. Reason: iets vergeten

Originally posted by jorrebor View Post
    Ik zag dit product reeds:

De ESI Maya44 USB is een audio interface die een audio-oplossing vormt voor thuisopnames. Ondersteunt alle belangrijke DJ software en professionele audio applicaties.

jorrit
    Welkom Jorrit.

Besef wel bij de Maya44, dat deze 4 uitgangen heeft, dus twee stereo uitgangen. Je hebt dus voor deck A L+R uitgang en voor deck B L+R uitgang.

Wil je echt met 4 decks gaan werken, dan zul je 4x stereo out moeten hebben. ;) Gelukkig hebben we die ook, bijvoorbeeld in de vorm van de ESI Gigaport.

Comment

Of de Audio8DJ
      Last edited by Patrick Godschalk; Monday-12-04-2010, 21:07.

Comment

Maar die's ook gelijk 'n stukkie duurder. ;)

Comment

Dank jullie voor de snelle reacties, ik denk dat ik maar ga voor de ESI ga, lijkt me prima voor het begin!

Comment

Working...
          X