Announcement

Collapse
No announcement yet.

PA-Mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik denk snel rond de 500 600 euro per mic. maar ik moet weten welke kop ik het beste kan gebruiken.

Comment

Als je dat budget hebt zou ik er twee van deze nemen http://www.bax-shop.nl/handheld-draa...t-details.html

Comment

Walter, bij zo'n advies hoort natuurlijk wel een gegronde mening.
        Heb je ervaring met deze mics, hoe waren die ervaringen?

Ik kan ook wat leuke producten uit de shop hier gooien, maar of iemand anders er dan iets aan heeft.
        Ben het overigens wel met je eens. G3 serie van Sennheiser zijn prachtige microfoons. Zou overigens wel direct voor de 145's gaan. Kop klinkt toch tikkeltje beter dan de 135.

Comment

Ja je hebt gelijk moet ik er gelijk even bij vertellen....

Ik heb 1 keer met 3 van zulke sets samengewerkt.
          Ik vind ze goed klinken en hebben een goede ontvangst sterkte. En ik heb nawelijks tot niks van ruis in het singaal gehoort. daarom raad ik deze aan.

Comment

voor in een artiestenrack zou ik zeker met het advies van beckers meegaan en een ew145 kiezen deze klinkt net wat verfijnder.

Comment

Ik heb het meer op shure, heb ik persoonlijk gewoon meer gevoel bij.
              maar ik weet niet welke koppen ik zou moeten nemen, zo heb je ronde koppen waar mijn stem heel helder over is, maar ook rechte koppen waarbij mij stem helemaal niks is. dus vandaar wat een beetje algemeen is .

Comment

Working...
              X