Announcement

Collapse
No announcement yet.

geluids set.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geluids set.

hallo,

ik wil over een paar maanden twee dap audio mc/15 http://www.bax-shop.nl/tot-e-200-/da...t-details.html en twee dap audio mcb/15 http://www.bax-shop.nl/tot-e-200-/da...t-details.html aangaan schaffen en twee versterkers dap audio p-700 of 900 vintage http://www.bax-shop.nl/tot-e-400-/da...t-details.html http://www.bax-shop.nl/tot-e-400-/da...t-details.html

nu is mijn vraag kan ik met dit setje 100 tot 150 man aan?

en hoeveel jaaar heb ik plezier van dit setje?

misschien hebben jullie nog andere iedeen of andere setjes gezien in deze prijs klasse.

alvast bedankt.:D

Ik zou persoonlijk de MC-reeks overslaan als je gelijk 100 tot 150 man wilt gaan bespelen. De prijs/kwaliteitverhouding is vrij goed, maar het gaat niet geven wat jij er van verwacht.

Wat wil je er in totaal aan uitgeven en wat ga je er precies mee doen? Housefeesten of eerder bruiloften? Of iets anders? Dan kunnen wij kijken of we een leuke set kunnen samenstellen met je budget.

Comment

okee.

budget is 800 euro

en bruiloften schoolfeesten enzo.

Comment

Ik ben in een ver verleden met zulke luidsprekers begonnen, 40 mannetjes is echt de max. Heb echt spijt tot achter me oren er van gehad om zo'n set te kopen.

Voor 800 euro en 150 personen is het zelfde als ik morgen wil vliegen. Zo goed als onmogelijk dus.

Als ik je mag adviseren zou ik beginnen met twee leuke actieve topkasten waar je ongeveer tot 75 personen kunt spelen, en later uitbreiden met actieve subs van het zelfde merk.

dB Technologies luidsprekers laten zich hier prima voor gebruiken en zijn redelijk schappelijk geprijsd.

Comment

Met een budget van 800 euro zou ik toch gaan voor twee serieuze topkasten, die je later uitbreidt met subwoofers. Over de dB Technologies Cromo-reeks is al het een en ander aan het rondgaan, het is dan ook de opvolger van de populaire Basic-reeks.

Voordeel is dat je hier met gemak een Sub 12 of Sub 15 van dB Technologies onder kunt zetten, dus ideaal als je echt wil doorgroeien of deze kunt huren.

Misschien is het handig om zelf een leuke basisset te nemen en eventueel bij te huren als je eens een groter feestje draait. Dan kun je met je huidige topkasten al redelijke feestjes af en hier wat mee verdienen.

Comment

en deze set van american dj is dat wat? http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html want inderdaat wat jullie zeg uitbereiden kan altijd nog.

Comment

Dat is een vrij leuk setje voor het geld, maar noooit genoeg voor de beoogde 100-150 man. 75 is écht de max!
              Ben enkele jaren geleden met deze speakers begonnen, hebben altijd prima geklonken en gefunctioneerd. Voor de prijs een redelijke SPL, maar de Cromo serie lijkt me persoonlijker interessanter als deze speakers.

Comment

Ik heb het idee dat je meer prijs gericht aan het kijken bent. Jouw suggestie komt best in de richting, maar alleen twee toppen schat ik ze rond de 50 personen, met twee subjes mag je blij wezen dat je de 100 haalt.

Mijn ervaringen met deze luidsprekers zijn zeer prettig. Twee van deze topkasten kun je in een gemiddelde zaal tot 80 personen aan. Zeker aan te raden met een subje wanneer je het geld er voor hebt, dan kom je zeker in de buurt tegen de 150 personen voor jouw toepassingen.

Opera serie van dB Technologies zijn ook prima inzetbaar voor jouw toepassingen.

Je zou ook kunnen kijken naar de JB Systems Vibe serie, deze is wel passief (dus heb je nog een versterker nodig). Eveneens goede ervaringen al zijn de kasten aan de zware kant.

Comment

@citybeatz

jaa ik ben idd meer naar de prijs aan het kijken jaa komt omdat ik eigenlijk van die 800 euro 2 toppen en 2 woofer wil kopen. duss.

Comment

Ik denk dat je meer hebt aan twee fullrange kasten die je later als top kunt inzetten, met een lekkere klank en redelijk goed volume, dan een setje waar ongeveer evenveel uitkomt en waar de klank een stuk minder van is.

Comment

jaa daar heb je gelijk in maar al doe ik nu dan gewoon dat setje van american dj http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html daar kan je 75 man mee aan dan doe ik het daar denk eerst mee en dan uitberijden. of wat jullie zijden al heb je meer nodig huren.

Comment

Dan doe je dat toch, al raad ik het niet aan.

Ik zou een boeking Nederlandse spelling huren, het begint me echt te irriteren. Sorry vent maar je moet er echt meer op letten.

Uitberijden, uit-be-rijden eeeh juust?

Comment

wat is er mis met dat setje dan?

jaa weet ik maarja ben deslextys duss..

Comment

Ik denk, Rick denkt, Jasper denkt, dat je te weinig vermogen hebt. Je kunt beter een flexibeler set kopen met iets meer vermogen.

Wat is deslextys?

Comment

Ik denk dat op het moment dat je deze speakers zou kopen en je ze hebt ze je toch nog vies tegen gaan vallen.
                              Voor het geld hoef je natuurlijk geen wereldwonder te verwachten, maar de Cromo reeks van dB heeft een véél hogere SPL.

Wat is deslextys?
                              Dat is een afwijking die tegenwoordig door iedereen word misbruikt. Iedereen die niet kan typen heeft het tegenwoordig.. (ik zeg niet dat jij het niet hebt)

Comment

Working...
                              X