Announcement

Collapse
No announcement yet.

geluids set.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

okee maar al doe ik nu dit setje en dan doorsparen voor dit http://www.bax-shop.nl/e-200-tot-e-5...t-details.html 2 stuks..
    dan heb je toch bij elkaar wel genoeg voor 100 150 man..

dan heb je moeite met lezen en schrijven..

Comment

Is het niet een idee om een keer te gaan luisteren in de showroom? Dan weet je waar je geld aan uitgeeft. 800 euro is, zeker voor een 14-jarige, niet niks.

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
      Dat is een afwijking die tegenwoordig door iedereen word misbruikt. Iedereen die niet kan typen heeft het tegenwoordig.. (ik zeg niet dat jij het niet hebt)
      Ik ben het er mee eens dat er tegenwoordig veel misbruik van wordt gemaakt. Is het normaal dat de helft van de klas dyslectie heeft en daardoor een andere normering krijgt bij proefwerken? Ik ben ook geen talenwonder...
      Maar ook ik beschuldig niemand van iets, laat dat duidelijk wezen!

Comment

jaa dat is wel een goed idee jaa..

maar serieus ik heb echt dyslectie en daar kenne we heel de tijd over gaan zeike maar wat maakt dat uit?

Comment

Ja, klik hier voor hulp

Comment

Ik zou gewoon doen wat Rick en Beckers zeggen want je hebt dan gelijk speakers van goede kwaliteit, je kan er nog goed mee uitbereiden (je kan er een sub 12, 15 of 18 onderleggen) en ze hebben lekker veel db's :)

Comment

Behringer B212A, en later een setje Sub12 van Db erbij, goede kombinatie!

Comment

Misschien dat de mackie th 15 a iets voor je is, volgens sommige zal je met 4 wel rond de 200 mensen van een geluidje kunnen voorzien. Misschien dat 2 x mackie th 15 a + 2 x subwoofer ( als het in je budget past) wel de 150 mensen kan bespelen die je wilt?
                Verder heb ik ook hele positieve dingen gehoord over Db technologies.
                Succes met je keuze!

Comment

Working...
                X