http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html Hoeveel mensen zou je hier mee aankunnen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Aanschaf Boxen
Collapse
X
-
Het probleem met dit soort luidsprekers (dubbele woofer) is dat je ze nooit fatsoenlijk neer kan zetten. Statieven? Onmogelijk. Op de grond? Dan gaan je hoge tonen verloren. Op een tafel? Staat lomp. Deze moet je dus met 2 of 4 subs minimaal gebruiken.
Overigens ben ik geen fan van de MC-reeks. Prijs/kwaliteit gezien zijn het leuke kasten maar je hebt meer aan een strakke basisset van 2 top- of fullrange kasten die je later uitbreidt met twee subjes.
De Palladium versterkers zijn verder wel nette versterkers voor een goede prijs.
Comment
-
Jah ik snap het. Ze lijken wel mooi. Ik heb hier nog een p-700 staat die is ook prima. En ik die zag leekt het wel wat maar jammer dat je hem slecht kan gebruiken.... Maar je kan ze toch wel op een standaart zetten. Koop je een goede die veel draagkracht heeftLast edited by waltervanpeene; Thursday-20-05-2010, 19:36.
Comment
-
Je kan ze niet fatsoenlijk op een statief zetten. Dan blaas je namelijk al je vermogen over het publiek heen in plaats van in je publiek, plus het zwaartepunt gaat een stuk hoger liggen dan bij een normale luidspreker. Hou er rekening mee dat deze kasten meer dan een meter hoog zijn!
Comment
Comment