Announcement

Collapse
No announcement yet.

Recone 6"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Recone 6"

Hallo forumleden,

Ik zoek om 2 speakerkasten volledig te reconen 6" reconekitjes. Ik heb al op Google gekeken maar ik kan niets vinden. Iemand die wel weet waar ik ze kan krijgen? Ik heb ze het liefst van het merk peavey omdat het peaveykasten zijn.

Hoe wou je anders een woofer reconen zonder dat het een recone-kit voor díe specifieke woofer is??

Comment

Met een universele?

Comment

Dan wens ik je veel succes met je zoektocht naar 'universele' recones....
        Dat is namelijk hetzelfde als een 'universele' woofer. Die zijn er niet.

Comment

Ooh dat is jammer. Dan worden het toch de originele woofers maar die heb ik nog nergens kunnen vinden.

Comment

Om nog even te benadrukken voor nu en voor toekomstige lezers, woofers zijn in alle gevallen luidsprekerkast-specifiek. Je kunt dus niet zomaar een willekeurige woofer in een luidsprekerkast steken of in dit geval een willekeurige recone-set gebruiken om een woofer te reconen!

Comment

Ja dat snap ik maar is dat ook zo met recone's? Heb jij anders een telefoonnummer of mail adress van Peavey Nederland zodat ik ze kan bellen of mailen?

Comment

Doe even een mailtje naar de helpdesk, importeur voor Peavey in Nederland is TM-audio en dat is alleen een distributeur.

Comment

Helpdesk van bax? het mail adress daarvan is toch helpdesk@bax-shop.nl?

Comment

Ja.

Comment

Oké dan doe ik dat morgen.

Comment

Working...
                      X