Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hk Audio Soundhouse One

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hk Audio Soundhouse One

Heeft er iemand ervaring met de volgende set: http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html ?

Is het goed geluid, waar voor je geld?

Ik hoor het wel, thanks.

Kwalitatief zijn de HK setjes behoorlijk goed!
    De klank zul je zelf moeten beoordelen. Zelf ben ik geen fan van de agressieve klank van HK audio.

Mijn tip is dus ook om zelf de set te beluisteren met een track die jij goed kent! Dan kun je goed op de details letten en een keuze maken of de set geschikt is.

Succes

Comment

Het ligt er natuurlijk ook aan wat je er mee wilt gaan doen. Ben je een DJ die dit setje op een beukfeest gaat neerzetten dan zou dit niet mijn eerste optie zijn, ben je een artiest of heb je een drive-in die veel achtergrond-dingen of kleinere feesten doet, dan zeg ik volmondig ja. :)
      De klank is inderdaad een kwestie van voorkeur en smaak.

Comment

Nee het is vooral voor de kleinere feesten rond de 100 man. Ik heb een kleine drive-in show. Ik ga wel even rondvragen bij bekende of ze iets van Hk-audio hebben staan, zodat ik het even kan beluisteren:D Thanks!

Comment

Je bent uiteraard ook welkom in de showroom om het een en ander te beluisteren.

Comment

Ik was eigenlijk van plan naar de open dag te komen(Ik woon dichtbij Nijmegen) Maar het ging uiteindelijk niet lukken met de tijd, dat vond ik erg jammer. Volgende keer kom ik zowiezo naar jullie opendag:D

Comment

De volgende open dag staat nu (onder voorbehoud) gepland voor 28 mei 2011, je kan er immers niet vroeg genoeg bij zijn...:D

Comment

Haha, ik wilde net ergens gaan vragen of ze al ergens weten wanneer die komt, maar dan weet ik nu genoeg:D

Comment

Working...
                X