Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer cdj1000 sd slot.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer cdj1000 sd slot.

Hey,
    Is het mogelijk om via de pioneer cdj1000 mk3 muziek af te spelen vanaf een sd-kaartje?
    zo nee, waarvoor is deze dan?

Ik zie geen sd kaart ingang hoor... Heb je er een foto van?

Comment

Sorry verkeerd. Daarop kan je cue's opslaan volgens mij. Maar dan werkt maar tot 64 mb weet niet meer helemaal zeker.

Comment

SD slot is voor het opslaan van cue points en loops en werkt tot 4 GB. Overigens zit SD alleen op de MKIII, daarvoor werden DMC-kaarten gebruikt.

Comment

tot 64 mb toch??? Of dan ben ik mis kan ook!

Comment

Care. Hij kan in ieder geval SD kaarten lezen TOT 4 GB. Daarboven (SDHC) niet meer.

Of hij tot 64 MB kan opslaan zou best kunnen, het zou zelfs slechts 16 MB kunnen zijn. Dit is niet echt boeiend, aangezien een cue point uit slechts een aantal bytes bestaat, en je echt geen terabytes aan geheugen hoeft te hebben. Ter vergelijking, een heel cuesheet van een album kost me vaak nog geen 14 bytes.

Comment

Even een vraagje: Kan je tussen de cdj 1000 mk2 en mk3 onderling de data uitwisselen (dus mk3 leest data mk2 en mk2 leest data mk3)? Dan nog een vraagje: kan de cdj 1000 (mk2 of mk3) de data van een cdj 2000 lezen? En andersom, kan de cdj 2000 de data van een cdj 1000 (mk2 en mk3) lezen?

Edit: Ik bedoel de data van de sd kaartjes.
              Last edited by Guest; Thursday-26-05-2011, 20:20.

Comment

Op de pio forums heb ik daar wel het eea over gelezen. Ze roepen daar dat het onderling uitwisselbaar zou moeten zijn. Dan mag je wel enkel de SD cards gebruiken icm CD's.

Ik heb echter niet de kans gehad dit zelf uit te proberen.

Comment

Ik lees net op een ander forum dat de mk3 wel de data van de mk1 en mk2 leest maar niet op het kaartje schrijft. Klopt dit? Het zou namelijk handig zijn dat je gewoon 1 sd kaart hebt waar je met de mk2, mk3 en 2000 op kan schrijven en van kan lezen...

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                    Ik lees net op een ander forum dat de mk3 wel de data van de mk1 en mk2 leest maar niet op het kaartje schrijft. Klopt dit? Het zou namelijk handig zijn dat je gewoon 1 sd kaart hebt waar je met de mk2, mk3 en 2000 op kan schrijven en van kan lezen...
                    De MK2 maakt gebruik van DMC-kaarten. De MK3 en 2000 van SD. Tussen de MK3 en 2000 kun je dus wel wisselen. Tussen de MK2 en andere spelers niet.

Comment

Tussen mk2 en mk3 kun je dus ook niet wisselen?

Comment

Nee.

Comment

1 kaartje voor 3 cdj's gaat dus niet. Kan het wel met 2 verschillende kaartjes (1 voor mk2 en 1 voor mk3 en 2000)? Je zet dan dus met behulp van de computer de data op de verschillende kaartjes. Wat ze wel allemaal moeten kunnen lezen en herkennen, of kan dat niet?

De data die op de kaartjes komt zijn: cue punten, loops en hotcues.
                          Last edited by Guest; Sunday-29-05-2011, 12:30.

Comment

Ja, dat kan wel. Dan moet je inderdaad zelf steeds alle data naar verschillende kaarten kopieren.

Comment

Oké, dan kan ik dus gewoon 1 mk2 kopen en daar cues, loops en hotcues op de mmc kaart opslaan en met de computer kopiėren naar een sd kaart die de mk3 en 2000 weer kunnen lezen en eventueel kunnen beschrijven. Klopt dit of niet? Is er nog een speciaal programma voor, of kan je gewoon kopiėren en plakken?

Comment

Working...
                              X