Beste Collega's
Ik had afgelopen weekend een drive in show voor ongeveer 100 man
de locatie was ruim (een loods weinig weerkaatsing tot mijn verbazing)
mijn geluid stond vol aan open maar nog kwam er niet voldoende geluid/power uit de mensen kwamen vragen of het niet harder kon maar mijn boxen stonden al in het rood,
ik heb nu:
1x 12 inch sub dB technologies actief
2x dB Technologies basic 200 topjes actief
Die avond had ik een extra subje van patrick dus scheelde al iets aan geluid/power maar ik wil toch eens informeren naar een set met meer vermogen.
nu ben ik zelf blij met de dB Technolgies super qualiteit al hoor ik dat HK en RCF ook super boxen zijn.
wat zouden jullie mij aanraden om eens naar te kijken?
budget laten we even op 3000 euro houden (mogen niet overdreven grote boxen zijn gezien het vervoer) en het liefste actieve boxen
wie kan mij helpen
Ik had afgelopen weekend een drive in show voor ongeveer 100 man
de locatie was ruim (een loods weinig weerkaatsing tot mijn verbazing)
mijn geluid stond vol aan open maar nog kwam er niet voldoende geluid/power uit de mensen kwamen vragen of het niet harder kon maar mijn boxen stonden al in het rood,
ik heb nu:
1x 12 inch sub dB technologies actief
2x dB Technologies basic 200 topjes actief
Die avond had ik een extra subje van patrick dus scheelde al iets aan geluid/power maar ik wil toch eens informeren naar een set met meer vermogen.
nu ben ik zelf blij met de dB Technolgies super qualiteit al hoor ik dat HK en RCF ook super boxen zijn.
wat zouden jullie mij aanraden om eens naar te kijken?
budget laten we even op 3000 euro houden (mogen niet overdreven grote boxen zijn gezien het vervoer) en het liefste actieve boxen
wie kan mij helpen
Comment