Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beste merken Prijs/Kwaliteit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste merken Prijs/Kwaliteit

Wat mij persoonlijk enorm interesseert en wat in mijn ogen een merk erg goed maakt, is zijn prijs/kwaliteit verhouding. Of dit merk nu gelegen is in de hogere of de lagere klassen maakt nu even niet uit. Ik zou van jullie willen weten van welk merk jullie persoonlijk denken dat je waar voor je geld krijgt? Liefst met enkele voorbeeldjes van een bepaalde reeks vanwaar jullie ervaringen komen. Ook slechte ervaringen mogen gedeeld worden.

Ik denk dat je in het algemeen wel een grove lijn kan trekken door een merk. Nochtans heeft elke merk natuurlijk zijn uitschieters en zijn mindere modellen, specifieke modellen (zowel speakers als amps) in plaats van merken lijken me ook geschikt om aan te halen.

Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen!
    Last edited by joris1; Monday-31-05-2010, 02:04.

Ik denk persoonlijk dat het tegenwoordig bij de meeste merken zaak is dat de beste prijs/kwaliteitverhouding wordt aangehouden bij de meeste productreeksen.

Zeker in het budgetsegment moet je zoveel mogelijk krijgen voor je geld. Kijk bijvoorbeeld eens naar de populariteit van verschillende DAP luidsprekers en versterkers, bijna iedereen kent de naam 'Palladium' of 'K112/K115' wel.

Comment

Je moet ook niet naar merken kijken, maar naar producten ;) Als je een product slecht vind, moet je je afvragen of je dat ook zou vinden als er een ander merkje op stond. Als op de DAP MC serie bijvoorbeeld RCF stond, of op de DJX 750 van Behringer Allen & Heath.

Comment

@Rick, dat is ook een van de redenen waarom ik dat setje vlak voor carnaval heb aangeschaft. Ze doen het geweldig, en 500,-- voor een P-1200 en 2 K-115's vind ik echt niet veel. Helemaal als je kijkt naar wat voor goede bassweergave de K-115's weergeven voor topjes.

Comment

Working...
        X