Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geluidsset Informatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oke

jaa ik was zowizo al van plan om naar bax te gaan hoor maar zo kan ik natuurlijk van te voren aangeven welke ze al kunnen opbouwen want stel dat ik daar kom en ze moeten nog van alles uit de kast trekken kost dat ook weer moeite ;)

Vandaar dat ik op het forum hier om wat raad vraag :P

Comment

Goedeavond,

Morgen reis ik af naar bax-shop om eens wat te beluisteren.
      Hopen dat ik iets mooi's kan meenemen natuurlijk!
      En dan zal ik natuurlijk jullie laten weten wat ik uiteindelijk gekozen heb.
      Zijn er misschien nog laatste opties of ideeën/tips?

In ieder geval iedereen bedankt voor de geweldige support!;)

Comment

Ik hoop dat je nog niet weg bent, beluister dan meteen de x-12.
        De x-serie van DAP is ook niet slecht.

Comment

Goedemiddag,

Nou na een druk weekend/ en begin weekje kan ik eens posten wat ik uiteindelijk heb gehaald:p (en na het zachtjes afspelen ook trots op ben:P)

2x Behringer B210D
          Behringer B210D koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

1x Gemini GVX Sub
          Voor weinig geld goede apparatuur lijkt vaak onmogelijk maar Gemini heeft al vaak laten zien dat ze het onmogelijke kunnen. Deze actieve subwoofer is daar een mooi voorbeeld van. Heel goed geluid en een hele leuke prijs.

Nog een flightcase voor mijn reloop mixer en radius 1000 spelers.
          Ook natuurlijk de bijhorende kabels en de bax statieven.

Ik gisteravond proberen omdat ik verkeerde kabels had meegekregen en ik na het bellen nieuwe heb gekregen. SUPERSERVICE!

Ik kon niet hem niet echt heel hard zetten ivm met slapende kinderen in de buurt:p maar voor zover ik hoor klonk het echt fantastisch!
          Vrijdag ga ik hem eens wat luider proberen :P

Ik vindt het tot zover een mooi setjes later wil ik hem uitbreiden met nog een subwoofer erbij zodat het mooi onder elkaar staat.

Comment

Gemini GVX Sub bevalt deze goed?

Comment

Hmm ik vindt hem wel lekker klinken voorzover ik hem aan heb gehad.

1x en niet eens vol open!
              Zoals ik al zei ga ik vrijdag eens wat luider draaien.
              Tot nu toe nog niets verkeerds aan opgemerkt ;)

Comment

Heb je ook meerdere luidsprekersets ter plekke beluisterd? Zoja, waarom is dan specifiek hier de keuze op gevallen? Kan interessant zijn voor mensen in de toekomst die iets soortgelijks afwegen. ;)

Comment

Working...
                X