Announcement

Collapse
No announcement yet.

Is dit een koopje?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb hier niet de vraag gesteld of ie kwalitatief goed was, wel of het een koopje was. Ik had een nieuwprijs gezien maar misschien was die verouderd of had iemand anders hier een mening over.
    En toen wist ik dus nog niet dat ik het ging kopen. Ik had inderdaad gezegd om het soms eens goed hard te zetten, ik gebruik de speaker totdat ik hem verkoop, dus voor die paar weken boeit mij dat niet veel nee.

Comment

Waarom kopen, en na paar weken weer verkopen? kun je die paar weken niet zonder?

Comment

De uitleg hiervoor is reeds gegeven, lees anders het topic nog eens door.

Comment

Originally posted by J.S. Coolen View Post
          @ Patrick: noem het gezeur, het neemt niet weg dat het raar is dat een Bx-shop medewerker dingen beweert die hij verder niet kan onderbouwen. Daarnaast gaat het hier niet om een budget, ik gaaf namelijk ook 2 merken op die prima een alternatief bieden welke vele malen beter is.
          Prima, maar ook deze onderbouw jij niet, noch onderbouw je waarom "Behringer geen speakers kan maken". Dus dan vind ik het erg raar dat je anderen dit verwijt wel toeslingert.

Dat jij een MDX 1600 een prima apparaat vindt, zegt genoeg over jou eisen. (niet negatief bedoeld ofzo. Ik zou er nooit mee durven aanzetten bij mijn opdrachtgevers, maar dat heeft weer met doelgroepen te maken.
          Ja, aangezien die CL niets doet dan compressie doorgeven over de monitoring chain voor de vocalist hoef ik er verder inderdaad niets mee te doen. Mijn eisen zijn inderdaad vrij laag, en daar is hij gewoon goed geschikt voor. Maar ook hier leg je niet uit WAAROM je er niet mee aan durft te zetten.

De topic starter vroeg om meningen over deze speaker, die heb ik gegeven, dat jij je daar niet in kan vinden, is jammer, maar verandert mijn mening niet.
          Prima, maar waarom val je Rick dan aan voor zijn afwijkende mening hebt? Hij, en ik overigens, mag toch iets anders vinden?

@ joris: waarom stel je de vraag hier dan? Als je toch al weet dat je het spul gaat kopen? In je tweede bericht beweer je immers iets heel anders, dan dat je het gaat verkopen.
          Noem het onzekerheid, noem het een stukje bevestiging vragen, ik weet het niet, ik ben niet de TS. Maar als hij onze mening wilt vragen, prima. Ik zie liever dat iemand iets vraagt, desnoods overbodig, dan niet, en daardoor een miskoop doet. Wat hij er daarna mee doet zal me worst wezen, sowieso of hij het koopt zal me worst wezen, hij kan ook oriënterend naar iets op zoek gaan. Je uitspraak van "TS hoeft het antwoord toch niet te weten" raakt dus kant noch wal, anders had hij geen topic geopend.

Wederem weer een verspilling van tijd en energie.
          Doe het dan lekker niet als het je zo tegenstaat. Het irriteert mij, en wellicht anderen met mij, alleen maar als er negatief gepost wordt uit oogpunt "Ik vind Behringer slecht en ik gebruik het niet, kijk mij eens heel stoer zijn dat ik geen Behringer gebruik".

Comment

Haha iemand is op zijn teentjes getrapt.

Als je goed leest onderbouw ik wel degelijk waarom in Behringer speakers slecht vind.
            Maarja lezen schijnt soms moeilijk te zijn.

Want als je verder leest zie je ook dat ik vind dat Behringer soms best wel goede spullen maakt.

Waarom ik niet met Behringer aan kan komen? Om de simpele reden dat wij spullen leveren die aan de wensen moeten voldoen. Het feit dat er Behringer of showtech of iets anders op staat betekend standaard al dat het niet aan de wensen van onze opdrachtgevers voldoet. Ongeacht of het apparaat nu wel of niet goed is.

Het feit dat ik een opmerking maakte over Rick zijn reactie was omdat hij zijn mening niet onderbouwde. Ik wist niet dat hij jouw nodig had om hem te verdedigen, volgens mij is Rick prima in staat om dit zelf te doen. Bovendien maak je alles erger dan het is door slecht te lezen en eigen conclussies te trekken die nergens op slaan.
            Ik val niemand aan, ik wijs Rick er alleen maar op dat ik het raar vind dat een BAX medewerker dit soort dingen goed vindt en dat een motivatie wenselijk is.

Als ik had geweten dat de topicstarter eigenlijk helemaal niet benieuwd was naar het antwoord dan had ik het ook niet gedaan, helaas was dat in het begin nog niet duidelijk.

Als het je allemaal zo irriteerd, lees het dan niet....

Tot slot valt het me behoorlijk op dat je je hier op het forum gedraagt alsof je een moderator bent, het feit dat je bij BAX shopwerkt geeft je geen enkel recht zo uit de hoogte te doen.

Als men vondt dat je een goede moderator was dan had men je wel moderator gemaakt. Mensen als jij verzieken een forum, door slecht te lezen en meteen een antwoord te posten zonder eerst even na te denken.
            Last edited by J.S. Coolen; Thursday-03-06-2010, 21:29.

Comment

Discussie gesloten. Dit gaat nergens meer over en het wordt nu een persoonlijke kwestie.

Comment

Working...
              X