Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Denon Speelgoed

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De HP700 word rond de 100 euro, oftie dan beter kan zijn weet ik niet.
    Smaken verschillen over de keuze van een hoofdtelefoon, laten we die gedachte houden ;-)

Comment

Eh Torque, je signature neemt nogal wat ruimte in... en adverteren voor een ander forum op dit forum vind ik niet netjes.
      Kun je deze niet beter weghalen om de overzicht op het forum een beetje te behouden?

edit bij J.S. Coolen: Wij zijn er ook niet erg van gedient dus hebben wij hem verwijderd.
      Bedankt, maar kun j edit volgende keer via een PM naar 1 van de moderators doen, dan blijven de topics mooi schoon. Maar toch bedankt.

Comment

Topic opgeschoond, graag ontopic. Als iemand het niet eens is met mijn beslissing stuur dan gerust een PM of E-mail.

Comment

De HP700 word rond de 100 euro, oftie dan beter kan zijn weet ik niet.
          Smaken verschillen over de keuze van een hoofdtelefoon, laten we die gedachte houden
          Deze begeefd zich dan wel op een prijsvlak wat een stuk interessanter wordt voor veel DJ`s. Bijna de concurrent van de Stanton DJ pro 2000`s en DJ pro 3000`s. Ik ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit van het geluid.

Hopelijk dat we op de Musik Messe even met de producten kunnen spelen.

Comment

Daar ben ook benieuwd naar, eigenlijk naar alle nieuwe denon producten ;-)

Comment

Daar ben ook benieuwd naar, eigenlijk naar alle nieuwe denon producten
              Het is altijd even afwachten in hoeverre ze genoeg engineering capaciteiten hebben en hebben gehad om de producten volledig af te kunnen ronden. Wat betreft die HC4500 lijkt wel of ze toch iets te kort kwamen. De tijd zal het leren.

Comment

Originally posted by Torque
                Mooi, de hd speler wordt de topper denk ik.
                De mixer en de kleine s1200 zullen niet zo goed gaan.
                Denon zou beter eens de hs5500 releasen met al een cd component erin ipv van al die kleinere releases te doen.

Van de Hp700 heb ik ook twijfels.
                het is gewoon een goedkopere variant van de Hp1000.
                Waarom zou de S1200 het niet goed gaan doen? Directe concurrent van de Pioneer CDJ-400, flinke bak aan features, alle minpunten die de S1000 had (Jog e.d.) zijn weggewerkt... en ook nog eens redelijk wat goedkoper dan de Pioneer ook!

Comment

hij is nog erg prijzig, en Denon moet zijn naam nog wel bewijzen, tegen over Pioneer kan het namelijk niet op. (al heb ik het dan alleen al over wat een DJ in zijn rider zet.)

Comment

wat ik begreep van de s1200 is dattie alleen geen mp3 cd's wil vreten... dat lijkt me dan weer jammer... maar de andere dingen maken dat wel zwaar goed. ziet er leuk uit :)

Comment

niet vanaf cd, wel via de usb poort

Comment

We zullen zien als ze in de showroom staan, dan pas kunnen we echt praten hoe goed ze zijn ;-)

Comment

bedoelde ook op papier zwaar goed :P

maar ik vind het wel raar dat ze geen mp3 cd ondersteunen.... kan er niet over wakker liggen..

en ik vind het fijn om te zien dat ze niet het jog van de s1000 gehouden, die vond ik persoonlijk toch wat funky reageren, wel heel goed bedacht trouwens!

Comment

Mja, ik vind toch het altijd draaiende platter leuker/beter.
                            Je hebt het liedje dan echt in je handen, het echte vinyl gevoel !
                            En dat komt weer terug op de HS5500

Comment

Originally posted by Torque
                              De mixer en de kleine s1200 zullen niet zo goed gaan.
                              Ik denk dat je je nog is gaat vergissen hierin want de Denon DN-S1000 was bij ons ook al een lange tijd een hardloper dus verwacht van de DN-S1200 toch zeker dat hij deze reputatie binnen korte tijd zal overnemen plus daarnaast is een bijpassende mixer altijd een pluspunt.....Ik zie dit wel goed komen.

Echter vrees ik een beetje voor de HS-5500, omdat deze nog niet geheel vlekkeloos werkt en dat de cd-unit ook pas medio zomer 2008 leverbaar word en daarnaast word er ook het idee geschept dat er bij de HS5500 een hardschijf standaard word geleverd evenals zijn broer de HD2500 en dan nog maar te zwijgen over de HC4500 en het PCDJ reflex probleem....

Denon heeft duidelijk nog een lange weg te gaan en ik ben van mening dat hun eerst is hun producten is goed door ontwikkelen voordat ze überhaupt weer iets nieuws op de markt droppen terwijl het nog niet volledig is getest zonder fouten. Ik begrijp dat er druk op de ketel staat bij Denon door pioneer hun grote lancering in 2008 met veel nieuwe producten, maar dit wil dus niet zeggen dat ze zomaar wat in de markt moeten brengen wat gewoon weg nog niet af is of naar behoren werkt.....beetje jammer :(

Comment

Working...
                              X