Op de avonden is misschien mogelijk als je even overlegt met de helpdeskmedewerkers, dan is er vast wel iets te regelen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
zang instalatie! maar welke?
Collapse
X
-
Beste rick, nog ff een vraag ik ga waarscheinlijk vrijdag naar zeeland! Maar ik ben er denk ik om 5 uur mischien heb ik wel langer dan een uur nodig! Kan dat dan? Wand ik ben nogsteeds niet gebeld voor eeen afspraak! Wand ik kom mamelijk helemaal uit purmerend voor jullie en jullie goeie info naar zeeland!!!
Ik hoor graag van je?
Comment
-
Beste Barry, je kan het beste even zelf contact opnemen met de helpdesk per telefoon zodat je het een en ander kan kortsluiten, ik denk niet dat het een groot probleem is.
Ik ben zelf een part-timer (zit normaal alleen zaterdags fysiek op kantoor) en ik denk dat je het beter direct met één van m'n collega's kan regelen. Dan weet je ook direct waar je aan toe bent en dat werkt veel sneller. :)
Comment
-
Hallo Barry,
Op een ander forum waar ik ook (al wat langer) actief ben werd laatst de soundcraft EF(X) serie wat minder beoordeelt, er schijnt wat minder laag in te zitten, en het hoog is ook niet zo lekker (nou weet ik dat niet precies, want ik heb de tafel nog niet geprobeerd;)). Ik zou zeggen kijk eens naar de Allen&Heath Zed series, volgens mij staat er bij Bax een in de showroom... Verder schijnen de Mackie VLZ en Onyx series ook de moeite waard te zijn.
Veel succes en luisterplezier morgen, Daan
Comment
-
Minder laag in een soundcraft mixer?? hmm nog nooit last van gehad heb er vele onder me handen gehad in theater en op evenementen en heb er zelf ook een staan maar minder laag heb ik nog nooit van gehoord of echter iets van gemerkt.
Soundcraft en yamaha en allen&heath zijn in mijn ogen aan te raden.
Maar de Db proberen kan ook geen kwaad je moet namelijk niet alleen kijken naar de latere marktplaats waarde maar of die functioneel is en kwalitatief in orde.
Oftewel proberen!
Comment
Comment