Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer mixers zijn kogelvrij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer mixers zijn kogelvrij

Iemand nog twijfels over de kwaliteit van Behringer mixer? Niet meer na dit filmpje:

We had so much fun shooting this crazy video!!! Wanna see more? Sign up on www.facebook.com/behringer and www.twitter.com/behringer for new video announcements.

Best flauw, maar liet me wel lachen :D.

Comment

Maar de vraag is wel: zou dit echt zijn of niet?

Zoja, dan kan ik me verweren tegen mensen met een wapen.

Comment

Haha. Inderdaad flauw. Leuke trucs allemaal.
        Last edited by Dj-scratch; Wednesday-30-06-2010, 18:15.

Comment

Tuurlijk niet!

Is allemaal truccage, ziet er natuurlijk allemaal wel spannend uit. Maar het lijkt me niet dat ze voor zo'n spotje serieus op iemand gaan lopen schieten. ;)

Comment

Kijk. Geen slechte aankoop geweest. heb precies de zelfde :D

Comment

En toch zou ik niet proberen of ie werkelijk zo degelijk is

Comment

Gaan jullie serieus in op zo'n domme vraag! :o

Comment

Geweldig een mes gaat er zo in maar een kogel niet!

Maar wel een leuk spotje!

Comment

ga je toch wel behoorlijk twijfelen aan de manier waarop een XLR vastzit.

De mixer is dus goed als kogelvrijvest, alleen dan wel heel veel goedkoper. Nouja zijn ze in ieder geval nog ergens goed in.

Comment

Goh goh, wat zijn we weer negatief. Ik vind het juist leuk dat Behringer eens met zoiets komt in plaats van een 'hoi dit is ons nieuwe product hier heb je een flyer'-actie wat iedereen al doet.

Comment

Laten we het anders stellen, wat wil Behringer ermee bereiken? Tenzij het doel was om te vertellen dat de mixer kogelvrij was of dat XLR pluggen niet blijven zitten, komt er verder niets naar voren over de mixer.

Comment

Noemt men een viral. Is de bedoeling dat je dat doorstuurt naar iedere producer die je kent om naamsbekendheid te werven. Marketing-truc.

Comment

Dan slechts 1 tip van mijn kant. Wil je ooit serieus aan het werk in de branche stuur het dan niet door. Tuurlijk de mixer is leuk voor thuis en voor beginnende klussen. Maar een serieuse "producer" haalt zijn neus op voor Behringer en zal de humor er niet van inzien. (of wel dat Behringer zich weer belachelijk maakt)

Natuurlijk gaan er hier een aantal mensen weer keihard op tegenin. En gaan beweren dat Behringer echt goede spullen maakt. Maar de echte kenner weet wel beter.

Comment

Behringer is een prijs/kwaliteit merk. En voordat er weer eindeloze discussie over de producten zelf komt, wie geen budget heeft, net begint en niet zoveel geld wilt uitgeven voor een experimenteel iets, koopt een Behringer. Wie flink centen heeft en professioneel bezig is laat het eerder links liggen.

Comment

Working...
                              X