Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Behringer is best oke maar ieder waar naar zijn geld.
Het spotje vind ik best grappig is weer eens wat anders, wat je er ook van vind het valt op en het is nieuw en het zorgt voor aandacht, en laat dat nu net de bedoeling van reclame zijn ;)
Negatieve aandacht kan ook leiden tot teruglopende verkoop. Zal in dit geval niet veel uitmaken. Denk niet dat het spotje ervoor zorgt dat het meer of minder mixers gaat verkopen.
Behringer heeft een vaste doelgroep, welke redelijk stabiel is qua afname en budget. (in dit geval bepaald het budget ook de doelgroep)
Niet om lullig te doen maar even mijn mening. Voor veel mensen is behringer een goed merk. En voor andere niet. Het is je eigen persoonlijkheid. Ik heb hier veel van Behringer prima merk voor mij. Maar jullie zeggen altijd wel kwaliteit/prijs merkje en kraken Behringer altijd af. Deze discussie hebben we al vaak gehad en iedereen kan zo het antwoord vertellen. Ik vind het overbodig om weer te beginnen.
er was ook een soort gelijk filmpje van Tapco.
Daar gingen ze zelfs even ermee basketballen en in de fik zetten, was ook wel goed bedacht.
Dit filmpje lijkt me wel redelijk nep / bewerkt.
Als dat met Behringer lukt, dan denk ik dak ik straks even de Allen & Heath uit het magazijn trek... Die moet dan toch wel op zen minst bestendig zijn tegen een pletwals...?
Comment