Announcement

Collapse
No announcement yet.

Boxen kopen voor vrijdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een geluidset moet gemiddeld 20x verhuurd worden voordat de nieuwprijs terug verdiend is, dan heb je nog onderhoud en de kosten van opslag. Reken jou situatie eens uit, kopen is dan helemaal niet zo aantrekkelijk hoor.

Comment

als je wilt kopen, raad ik je aan naar gemsound (tr serie) of koolsound ( lijkt beetje kopie) te kijken, leuke kasten voor het geld en ben je met 300euro misschien wel klaar.

Iets hoger budget:
      Raad ik je aan naar 2 x tapco th 15 a's te kijken, zijn actief en lekkere bass, ben je misschien klaar rond de 500 euro.

Als je wilt huren ken ik wel paar bedrijfen maar ik zie dat Beckers Entertainment al een oplossing voor je kan zijn.

Veel plezier en succes!

Comment

Met onze carnavalsgroep hebben we eens zitten tellen, het blijkt dat na ongeveer 3x carnaval (6 dagen dus) je ongeveer evenveel aan huur hebt betaald als aan kosten om te kopen. Ik heb mezelf daarom slachtoffer gemaakt om de set te kopen en nu is het uitgegroeid tot een hobby van mij:D

Comment

Leuke is wel dat dan geen rekening word gehouden met kwaliteit en volume van die gehuurde set. ;)

Comment

Originally posted by hardstyle View Post
            het blijkt dat na ongeveer 3x carnaval (6 dagen dus) je ongeveer evenveel aan huur hebt betaald als aan kosten om te kopen.
            Dan ben/heb je of:
            - enorm belazerd met de huur
            - een totaal niet vergelijkbare set gekocht (dynacord huren, skytech kopen)

Natuurlijk je kan een Ferrari huren voor 200 Euro per dag, je kan ook een 2e hands Mazda 323 kopen... dan ben je evenveel kwijt als 4 dagen huur... maar t lijkt in de verste verte niet op elkaar.
            Last edited by zassie; Wednesday-07-07-2010, 20:53. Reason: aanpassing

Comment

Het klopt wel dat de speakers iets beter zijn, veel niet. Maar ik moet wel zeggen dat dat bedrijf enorm duur is met losse verhuur.

Comment

@ Rowan S Wat heb je nog geregeld ervoor?

Comment

Sorry voor de late reactie. Heb nog behringer 400 watt boxjes geregeld. Redelijk leuk spul voor het geld.

Comment

Beter 5 maanden te laat dan nooit hea ;)

Comment

Working...
                    X