Announcement

Collapse
No announcement yet.

Martin Audio F15/F12's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Martin Audio F15/F12's

Hallo allemaal,

Normaal als we naar een klus gaan gebruiken we meestal Martin Audio speakers ( weet zo niet of het f12's of f15's zijn, misschien zelfs blackline, maar durf ik niet zo te zeggen), en nog wat martin audio sub's. En soms i.c.m paar Dapjes

Zou bax deze ook kunnen leveren? ( De martin audio's ) ?
    Last edited by PowerSource-sound&light; Tuesday-06-07-2010, 23:15.

Is wellicht wel mogelijk, maar zou ik even voor naar de helpdesk mailen (of liever bellen) als je echt serieuze interesse hebt. Dan weet je ook gelijk een prijs.

Comment

Oke, bedankt.
      Of iemand moet een ander vergelijkbare speaker weten, maar het is nog niet onze hoofdzaak een nieuwe te kopen nu. Ik zal wel een keertje bellen denk ik;)

Comment

Ter informatie de F12+ en de F15+ zijn allebei speakers uit de Blackline serie.

Ik vind de combinatie van DAP en Martin wel grappig, zal wel een behoorlijk verschil in zitten.

Comment

Oke.
          En ja, de combinatie DAP en Martin is zeker grappig, de dap's gebruiken we dan ook als monitoren ( hebben een hele plank ( op de zaak ) vol staan met dap k112's of 115's). De Martin's zijn onze basis speakers, maar die gebruiken vaak (vooral voor feesten) met een Martin subwoofer. Dat klinkt wel lekker ;)

Comment

Ben wel benieuwd in welke combinatie jullie ze gebruiken.

Afhankelijk van de opdracht gebruiken wij de F12+ icm met de S18+. En los gebruiken wij de f15's zonder sub.

Mijn persoonlijke voorkeur is de F12+ icm de S18+ omdat het mid zo veel mooier en zuiverder is. En het staat wat sjieker.

We hebben ook de F10+, maar die zijn vooral leuk voor in de truss, bij beursen etc. Deze gaan dan icm de S15+, maar meestal gewoon zonder.

Comment

Oke, Wij gebruiken de f12 ( dacht ik) icm met een Martin subwoofer, ik weet zo geen inches van al die speakers, daar lette ik niet echt op. Misschien kan ik wel eens een fototje maken, dan post ik het hier wel. ( Speakers zijn niet van mij trouwens, maar van een bedrijf in de buurt waar ik soms mee ga en later wel stage wil lopen en misschien wil werken ).
              Hier werden de speakers soms ook opgehangen in truss. Of opgetakeld. Was laatst ook een musical in een theater, opstelling was ongeveer:
              4 subwoofers in totaal ( 2 per kant dacht ik, kan het mis hebben)
              dan nog paar f12's of f15's die de lucht in gingen.
              En nog paar die op de subwoofers gingen.

- dit is allemaal zo'n beetje uit me hoofd, ik weet niet wat de werkelijke inches ervan zijn... Het zijn wel bakbeesten..

Comment

Working...
              X