Announcement

Collapse
No announcement yet.

specificaties speakerkabel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• specificaties speakerkabel

hey

Ben aan het zoeken achter speakerkabel met de lengte van 100meter en zit met vraagje over een specificatie die wordt meegedeeld bij de procab kabels:

Cable cross-talk: Min 64 dB - 100 Meter

Wat betekent dit? Weet dat bij lange lengtes verlies op zit afhankelijk van de qualiteit

grts

Crosstalk is de ongewilde overdracht van energie van één punt naar een ander punt. Ruis dus.

Comment

bedankt :) daarmee weten we dat ook weeral eens :)

Comment

In dit geval trouwens is het dat bij deze kabel, als een bepaald signaal er 100 meter doorheen gaat, er -64 dB aan ruis in zit. En dat ga je echt niet horen.

Comment

oke :) wist dit niet echt zeker daarmee dit vraagje
          heb klein klusje en bezig met setje ervoor aan het samen stellen maar heb voor aan de verste box te geraken is er 150meter nodig maar wordt onderweg doorgelinkt met box

Comment

Werk je niet met een 100V systeem dan? Of juist wel?

Comment

nee,is voor buiten en word maar enkele keren per jaar gebruikt.
              is voor op manege en heeft deze winter een volledig 100V systeem laten installeren in de nog 2 torentjes na beneden met elk 8 boxjes aan en volledig installatie van ecler en vind het niet zo super,boxjes zijn te licht op momenten en heeft buiten een grote piste en wilt da ook boxen voor en wilt niet terug stukken van mensen aan geven en qua boxen ben ik er al uit,was juist nog die kabels voor de boxen die nog te kiezen waren van qualiteit.

Comment

de torentjes zijn in binnen piste van 30meter breed 60meter lang en hoogte van goede 4 meter

Comment

Sorry, maar ik kom niet helemaal uit je verhaal...

Comment

begrijp ik wel :) mischien beter dat ik eens langs kom en mij heel verhaal doe :)
                    heeft al in 100V systeem geinvesteerd en is hier niet heel volledig tevreden over en wil dit niet nog eens doen

Comment

Working...
                    X