Announcement

Collapse
No announcement yet.

Compacte Cd/Usb Speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Compacte Cd/Usb Speler

Hallo Allemaal,
    Ik ben samen met een kameraad opzoek na een degelijke/makkelijk te bedienen cd/usb speler het liefste ook een dubbele..

We Draaien nu cd`s en via virtual dj..
    Laats hebben we feest gehad waarbij we met 4 kanaal ingangen werkte.. 2vanuit de huidge cd-spelers en 2 vanuit de laptop..
    Dit word te gecompliceerd omdat we ook bezig zijn met dmx lichtpaneel..

Nu zoeken we dus iets waardoor we eigenlijk de externe hdd zo kunnen aansluiten op de dubbele cd/usb player en van daaruit ook nog gewone cd`s kunnen draaien..zodat we de laptop met virtual dj thuis kunnen laten
    het moet dus iets zijn waar ook een display op zit waar je in mappen kunt scrollen..
    We weten niet of zoiets bestaat.. of dat er mensen zijn die hier al enige ervaring in hebben vandaar dat we hier voor advies vragen

Budget rond de 500 euro

Met Vriendelijke Groet
    Peter & Davy

Hoe groot is je externe harddisk? Sommige spelers kunnen hier wel eens moeite mee hebben.

Er zijn wel compacte spelers (ook in 19 inch 1 of 2 HE formaat) die prima samenwerken met USB-sticks en SD kartjes.

Comment

Mijn Externe HDD is 320GB deze staat geheel vol met mp3`s

Een bijbehorende mixer is eigenlijk niet nodig omdat we deze een tijd terughebben vervangen door een behringer djx 750 pro

Dus gaat eigenlijk alleen om de cd/usb spelers

Het is ook niet persee nodig om de HDD van 320Gb te gebruiken.. als het niet anders is

Bedankt voor de snelle reply

Comment

Ik denk dat je dan snel uitkomt bij deze speler. Hybride dubbele CD-spelers die zowel (MP3)CD als USB/SD af kunnen spelen zijn er nog niet zo gek veel. Tegenwoordig wordt de aandacht meer gevestigd op MIDI.

Comment

Bedankt voor de benodigde info..
          ik heb hier even in de webshop gekeken naar MIDI Spelers.. dit zou evt wel DE oplossing voor ons zijn als we er hiervan 2 stuks nemen.. we gaan ons in ieder geval orienteren binnen de MIDI Spelers
          Hier is wel een enorme keus in zagen we al..

Mvg
          Peter & Davy

Comment

Als je aangeeft wat je zoekt in een MIDI speler kunnen we eventueel adviseren. ;)

Comment

De MIDI speler moet ten eerste overzichtelijk zijn
              tevens moet die een duidelijk display hebben om te laten zien welk nummer er gespeeld word..
              Waar mijn oog op dit moment op valt zijn op deze 2 MIDI Spelers
              Reloop RMP-1 zwart table top scratch CD speler
              Reloop RMP-2 MK2 wit table top CD speler
              Deze 2 zien er overzichtelijk uit en zitten behoorlijk wat functies op dus je kan er even ook een tijd mee vooruit..
              Ik kan alleen nergens iets zien of er een usb stick of hdd op aangesloten kan worden?
              De
              Reloop RMP-3 Alpha black media/CD speler heeft de functies allemaal zo te zien.. zijn er mensen die hier enige ervaring mee hebben?
              Last edited by PB&DvMSound/Light; Monday-26-07-2010, 19:25.

Comment

De Reloop RMP-serie is eigenlijk het goedkope alternaties voor Pioneer en cosoorten. Het heeft ongeveer dezelfde lay-out, ongeveer dezelfde functionaliteit en werkt ongeveer hetzelfde. Voor de mixers geldt hetzelfde verhaal, maar dan met de RMX-40.

De RMP-3 is inderdaad de meest uitgebreide variant en is ook het duurst, maar daar ga je ook het meeste plezier mee hebben denk ik. :) Zeker als je de extra functionaliteit veel gebruikt (USB-sticks), zal je die niet snel meer kunnen missen. Overigens is de RMP-3 de enigste met MIDI, hou daar even rekening mee. ;)

Comment

Working...
                X