Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koptelefoon voor +- €100.-

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gebruikt stanton dj tiesto nog steeds pfff.. geloof mij tiesto gebruikt dat ding al jaren niet meer.

Comment

Dus voor iets meer geld kan ik een betere krijgen volgens jou?
      Dan haak ik maar even in op dit topic opzoek naar een hoofdtelefoon van rond de 100,-

Comment

Bekende DJ's gebruiken het merk die het meest betaalt.

Comment

Pioneer http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelef...t-details.html DJ5000 pro

deze heb ik nu 2 weken en ben dr echt heel blij mee
          het ziet er op de foto misschien niet degelijk uit maar het is het zeker wel!
          de riemklip is ook nog eens handig ook voor in clubs
          je hebt geen last van draad rond je handen als je iets aan het zoeken ben tussen cd etc.

maar alsnog koptelefoon is en blijft persoonlijk ik zou gewoon keer langs bax gaan en proberen!

Comment

ik ben al een paar jaar tevreden met een reloop rh-3500 pro. je kan ook voor een skoolcandy gaan:P

Comment

Skullcandy bedoel je denk ik. ;) Dat is wel meer een merk voor lifestyle en dagelijks-gebruik hoofdtelefoons, wanneer het voor echt DJ-gebruik is zou ik toch bij de DJ-merken blijven.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                Dus voor iets meer geld kan ik een betere krijgen volgens jou?
                Dan haak ik maar even in op dit topic opzoek naar een hoofdtelefoon van rond de 100,-
                naja 100/150 maakt opzich nog niet zon verschil...:p
                als je dan echt meer kwaliteit hebt ben je gek dat je het niet uitgeeft.

Comment

Dus voor een paar tientjes meer kan het een wereld van verschil geven wil je zeggen?
                  (qua geluid,bass en kwaliteit)

Comment

nee dat zei ik niet;)

Comment

Originally posted by jasper1985 View Post
                      nee dat zei ik niet;)
                      CITAAT: "als je dan echt meer kwaliteit hebt ben je gek dat je het niet uitgeeft"

Comment

als je dan echt meer kwaliteit hebt
                        Met andere woorden; wanneer jij een hoofdtelefoon in de categorie 150 euro een stuk beter vindt dan een hoofdtelefoon van 100 euro, is het die meerprijs zeker waard.

Comment

Ja inderdaad, ik ben zeker blij met mn stanton dj pro 2000.
                          Er zit heel veel bass in gaat heel hard en volgens mij best goede kwaliteit (qua geluid)
                          Maar misschien komt dit ook omdat dit de enigste is qua dj hoofdtelefoons die ik beluisterd hebt.
                          Ik was daarom ook van plan om (als mijn hoofdtelefoon het begeeft) dezelfde te gaan kopen. maar als ik voor een 50 euro een betere kan krijgen dan doe ik dat zeker.

Comment

Working...
                          X