Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koptelefoon voor +- €100.-

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koptelefoon voor +- €100.-

Hallo,

Ik ben op zoek naar een koptelefoon van rond de €100.- euro aangezien ik steeds meer in een club draai en dan niet met mn eigen cheap ass dingetje aan kom zetten:p
    Ik leen momenteel een Sony MDR-V700 van een kennis als ik ergens moet draaien en dat is natuurlijk al een wereld van verschil maar ik ben ook benieuwd wat jullie mening is over de beste keus in die prijsklasse.

Alvast bedankt!

Nu heb ik zelf niet zo'n grote ervaring met hoofdtelefoons, maar ik weet wel dat het een vrij persoonlijke keus is. De basis kan je natuurlijk halen uit gebruikservaringen, maar je persoonlijke ervaring kan heel anders zijn. Dit omdat je klank, design, stevigheid, geluidskwaliteit, geluidsdruk, afsluiting etc. etc. heel anders kunt ervaren dan iemand anders, omdat iedereen anders is. ;)

Comment

Ik heb destijds gewoon een hoofdtelefoon besteld, die redelijk aangeschreven stond, en die ik er netjes uit vond zien. Ik heb mazzel gehad, dat het goed bevallen is..

Het is inderdaad een eigen keus. Zoals Rick al zei. Sennheiser, en Denon en Pioneer maken zeker mooie hoofdtelefoons, alleen redelijk geprijst. Dus ik zou gewoon kijken wat je echt handig vind, en kijken naar de specificaties (vergelijken).

Comment

Specificaties zijn alleen de basis van je vergelijking, specificaties kunnen niets zeggen over bijvoorbeeld de specifieke pasvorm voor jóuw hoofd. ;) Op het gebied van design, uiterlijk, kleur en type kun je al het een en ander wegstrepen.

Comment

ok nou mijn vraag voornamelijk omdat ik nog niet zon audiofreak ben dat ik echt heel geweldig kan horen wat nu veel helderder is dan de andere:p
          misch waren er wat modellen die over het algemeen goed bevielen.

Comment

Ik beschouw de makers van de RP-DJ 1210 als goden, maar dat ben ik. ;-) In ieder geval zeer tevreden over.

Comment

[QUOTE=Dj-scratch;77100]Sennheiser, en Denon en Pioneer QUOTE]

Daar voeg ik technics aan toe, dan zit je toch echt wel bij de A-merken. Ga gewoon luisteren bij een winkel en kies degene wie jou het best lijkt. Iedereen heeft een persoonlijke smaak. Ik kan wel zeggen dat een bepaalde Pioneer headphone geweldig is, terwijl jij het niets vind en een Technics helemaal het einde vindt.

Comment

Als je verwacht nog veel on the road/in tha club te gaan draaien, haal dan deze: klik. Bespaar je de moeite van uitproberen etc. en vertrouw op mensen met koptelefoon ervaring. Dit is gewoon een oerdegelijke koptelefoon, voor het geld meer dan prima!

Comment

Originally posted by DjREsound View Post
                  Bespaar je de moeite van uitproberen etc. en vertrouw op mensen met koptelefoon ervaring.
                  Dan is het maar goed dat iedereen hetzelfde hoofd, dezelfde oren en hetzelfde gehoor heeft..

De één vindt een hoofdtelefoon heerlijk zitten, terwijl een ander hem compleet ruk vindt qua pasvorm. Omdat iedereen anders is, is er niet een speciale hoofdtelefoon die voor iedereen perfect is. (Anders zouden er niet zoveel merken, types en uitvoeringen zijn)

Comment

draai in een club elke donderdag en daar hebben ze deze

Pioneer HDJ 1000 koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

ook erg fijn ik denk haast dat het die word :)
                    thx voor de info iedereen!

Comment

Is wel de investering waard als je dan gelijk zeker weet dat hij voor jou perfect zit. En als je er een beetje zuinig op bent gaat hij nog lang mee ook.

Comment

als ik ergens zuinig op ben is het op mn gear <3<3<3

Comment

Wat dacht je van de Stanton dj pro 2000?

Comment

ik heb iets tegen merken die ik niet ken;)
                            (zeg niet dattie niet goed is hoor.. )

Comment

Ik dacht dat wel een van de bekendste was.
                              Dj tiesto en andere bekende dj's gebruiken deze ook.
                              Nu zegt dat misschien wel niks maar ik gebruik hem zelf ook en vind hem top.
                              Hij gaat flink hard en er zit aardig wat laag in.

Comment

Working...
                              X