Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer UL2000M draadloze microfoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer UL2000M draadloze microfoon

Hallo iedereen,

Heeft er iemand ervaring met de Behringer UL2000M draadloze microfoon? Ik wil graag rond de 150 euro aan een microfoon besteden en leek mij dit wel wat.

Alvast bedankt!

Waarvoor gaat hij gebruikt worden? Zang, spraak, karaoke?

Comment

Ik ga hem alleen gebruiken voor spraak en af en toe als er iemand een liedje wilt meezingen. Karaoke ben ik mee opgehouden. Kost zoveel moeite voor de jeugd om steeds nieuwe karaoke te zoeken/kopen en wordt niet zoveel gedaan.

Comment

Zeer stabiele draadloze microfoon voor zangers, zangeressen, verenigingen, bands en DJ\'s. Maximaal vier sets naast elkaar in te zetten.

Voor (amateur) gezang en spraak een perfecte microfoon!

Comment

Ik ben het helemaal met Jasper eens. De Freeport is een betaalbare mic en doet gewoon wat ie moet doen. Met de Behringer heb ik geen ervaring..

Comment

Die Freeport lijkt voor mij zo een plastic dingetje. wat niet veel weegt. Is dat ook zo?

Comment

Plastic, ja.
              Licht, ja.

Maar in mijn ogen ga je niet met een microfoon gooien of gewichtheffen en wil je een microfoon die een beetje klank heeft.

Dan heb je aan de freeport een prima microfoon (die heus wel tegen een stootje kan).
              Heb je liever een stuk ijzer dat nergens naar klinkt (denk ik, ken de mic op zich niet) kun je naar een andere kijken..

Comment

Dank voor reactie, Ja ik zit ook te denken of wat naar boven te gaan met mijn budget en zo een Shure kopen.

Comment

de freeport en de shure PGnogiets maken elkaar niet veel, beide instapklasse.
                  Als je niet veel wilt uitgeven kan je dus net zo goed voor de sennheiser gaan, die is iets goedkoper.

AKG heeft ook nette setjes, die er (vind ik) wat beter uitzien dan de freeport. Ik heb zelf een AKG handheld (pro serie welliswaar) ben ik best tevreden over

Comment

Working...
                  X