Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands cdj-800's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tweedehands cdj-800's

Hallo

Ik ben volgende maand van plan te gaan zoeken naar 2 pioneer cdj-800's aangezien nieuwe pioneers me toch echt te duur zijn....

Hebben jullie tips waar je op moet letten als je ze 2ehands gaat halen?
    Bijvoorbeeld specifieke dingen die nog wel eens versleten zijn ofzo.

En ik neem aan dat ze nog steeds wel aardig betrouwbaar zijn na 2 jaar ofzo?

Groeten!

En ik neem aan dat ze nog steeds wel aardig betrouwbaar zijn na 2 jaar ofzo?
    Mits goed onderhouden, ja.

Probeer altijd even de spelers uit te proberen, zeker bij een vrij groot bedrag dat je moet dokken. Let altijd even op de laadtijd, of de speler je CDs goed slikt en neem altijd even twee originele, onbekraste CD's van jezelf mee (liefst meerdere). Dan weet je dat het daar niet aan kan liggen.

Hiernaast letten of de play en cue knop nog netjes werken (sommigen behandelen hem alsof je op de 'wie ben ik'-toets slaat).

Comment

Dacht dat tussen de 800 en 1000 euro een net bedrag is toch?
      Edit: en moet ik nog vragen of ze onderhoudsbeurten hebben gehad of is dat niet nodig?

Comment

Onderhoudsbeurten bestaan niet echt. Het ligt er ook aan waar ze vandaan komen, als ze zijn gebruikt door een bedroomDJ is de kans zeer groot dat ze gewoon netjes in zijn, hebben ze 5 jaar in een rokerige apres-ski hut gestaan dan is er een kans dat misschien iets niet zo soepel werkt. Daarom is het belangrijk dat je alles even uittest. ;)

Comment

En dan vooral play/cue knoppen. Bekend euvel bij de cdj's.

Comment

Daar moet je mee uitkijken inderdaad, ik heb zelf 2 2ehands cdj-800's mk2 gekocht en niet kort daarna begaf de cue knop het (het lag niet aan mij hoor :P) gewoon niet te hard op slaan en dan komt alles goed (Y) voor de rest was alles prima, terwijl de spelertjes toch in 2006 zijn gemaakt.
            (Ik had ze zelf namelijk niet uit kunnen proberen omdat mn vader ze als verrasing had gehaald, ik mocht hem wel zelf betalen :P) momenteel is er 1 in reperatie ...

Comment

zijn dat dure reparaties ??

Comment

ligt eraan waaraan, ik had laast een reparatie van 2 nieuwe display's en een nieuwe jogwheel lager voor 205 euro.. verder niet echt veel ruzie met mn cdj's alleen dat heel af en toe 2x op eject moet drukken..

Comment

als je hem voor een kapotte cue knop opstuurt ben je (ik dacht) 175 euro kwijt.
                  Als je het zelf wil maken 10/20 euro volgens mij.

Comment

ok is allemaal nog redelijk te overzien duzz...
                    iig bedankt voor de reacties :)

Comment

Ik betaalde onlangs voor 2 cdj,s nieuwe start en cue knoppen zo,n 60 euro die dingen kosten niets.

Comment

Ik heb vorige maand 2 CDJ-800's overgekocht van iemand. Ze waren toch al 4 jaar oud maar weinig gebruikt. Toen ik ze zag verbaasde het me dat ze in een erg goede staat verkeerde. Ik heb ze over kunnen kopen voor 800 Euro wat mij een heel goede deal leek. Ook kreeg ik er een Dateq XTC mixer bij!

Waar je op moet letten? Van de CDJ-800 zijn als ik het goed heb 2 versies uitgebracht. De gewone en de MKII. De MKII speelt ook al MP3's af. De eerste serie niet. Dat was het belangrijkste waar ik op heb gelet. En natuurlijk gebruikssporen. Ligt het ding half uit elkaar dan natuurlijk niet kopen.

Comment

Originally posted by Jules Graus View Post
                          Ik heb ze over kunnen kopen voor 800 Euro wat mij een heel goede deal leek. Ook kreeg ik er een Dateq XTC mixer bij!
                          2 voor 800 euro + een dateq xtc mixer :o

Ik betaalde alleen al voor 2 cdj's 800 mk2 uit 2006 1050 euro!

Comment

Voel ook ff aan de plater of die niet ''rammelt'' als ze iets ouder zijn wil het nog wel eens zo zijn dat die lagertjes niet meer alles zijn.

Tip: probeer gewoon alle knoppen. ofdat alles werkt en reageert zoals het hoort en niet alleen de play en cue knop. en als een cd geladen word en draait of er niet iets raars rammelt of schaaft.

Comment

en hoe snel de cd wordt opgenomen.

Comment

Working...
                              X