Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterkerrack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterkerrack

Ik had niks te doen op vakantie (ben momenteel in noorwegen)
    En heb met paint een opzetje gemaakt van hoe ik mn versterkerrack denk te willen gaan indelen.
    Mijn vraag is of deze goed is ingedeeld en of ik dingen ben vergeten.
    de bedoeling is om hier 2x dap x18b en 2x dap x12t op te zetten.

Heeft bax ook een flightcase die aan deze eisen voldoet?
    Last edited by --Djdave--; Thursday-05-08-2010, 20:53.

Je hebt 1 klein dingetje vergeten op je tekening. Geen ingang voor je singaal van je mengpaneel. Ik zou persoonlijk de aansluitingen aan de voorkant doen. Omdat je dan de achterkant van je fligtcase bijv. naar het publiek kan wijzen en dat ze dan geen kabels zien. Verder ziet het er goed uit en kan geen dingen opmerken die je vergeten bent.

Comment

6 HE flightcase? Hebben we gewoon.

Ook ik zou de aansluitingen aan de voorkant doen, je hebt die 1 HE toch vrij. Kan je de achterkant volledig openlaten voor ventilatie.

Comment

Of gewoon het hele rack uit het zicht plaatsen, waarom moet dat ding nou altijd binnen handbereik zijn, in godsnaam? Eén keer instellen op je luidsprekers en je kijkt er nooit meer naar.

Comment

Ik zou zelf een fligtcase met wielen nemen. Die Rick aangaf heeft dat niet. Of je kan zo een plaat er bij kopen: http://www.bax-shop.nl/wielen/road-r...t-details.html Omdat je dan je eigen versterker nauwelijks kan vertillen omdat die dan zoveel weegt. Dat raad ik je dan ook af alleen tillen! Daar heb je dan nog even last van in je rug.
          Last edited by waltervanpeene; Friday-06-08-2010, 09:48.

Comment

Wielen wou ik er zoiezo onder hebben, maar volgens mij kan ik altijd losse wielen eronder plaatsen, een plank met wielen kan natuurlijk altijd.

Comment

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.

Niet kapot te krijgen.

Comment

We hebben overigens ook complete wheelboards.

Comment

Die gaf DJ-Walter net ook al aan

Comment

Woeps, even overheen gelezen. My bad.

Comment

Hey.
                      Zelf zouw ik voor een iets meer kwaliteit flighcase kiezen.
                      Zijn namelijk niet echt goedkope versterkers.

gr.tom

Comment

Hey.
                        Heb een vraag kan het kwaat als een crossover meteen op de versterker lig.
                        Ik bedoel kwa warmte ontwikkeling of kan je beter wat ruimte tussen laten.

gr.tom

Comment

Originally posted by djtommie View Post
                          Hey.
                          Heb een vraag kan het kwaat als een crossover meteen op de versterker lig.
                          Ik bedoel kwa warmte ontwikkeling of kan je beter wat ruimte tussen laten.

gr.tom
                          Volgens mij maakt dit niet zoveel uit.
                          De versterker en crossover hebben normaal gesproken gewoon een eigen ventilator.

Comment

Ik ben nog nooit een crossover met ventilator tegengekomen?

Hiernaast zijn versterkers en crossovers vrijwel altijd voorzien van rubberen pootjes zodat er enige ruimte tussenblijft voor koeling en dat is voldoende.

Comment

Hey rick.
                              bedank voor je snelle antwoord.

gr.tom

Comment

Working...
                              X