Announcement

Collapse
No announcement yet.

PA systeem kiezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PA systeem kiezen

heey beste mensen mr l'extended play hier of noem me maar laurens:D

zit ik hier nu wel dik in de kak hé als iemand je boxen opblaast

dus zal ik maar nieuw pa systeem kopen mijn budget is 0-600 euro voor:

2 luidsprekers ( liefst active )
    1 subwoofer
    2 luidspreker standen
    kabels inc.
    ( versterker als het moet )

kan iemand mij helpen!?

dit is al een goede set

kan eventueel laten verzenden: http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...%253C%2B600.00

Zo te zien heb je een link geplaatst naar een concurrent van Bax-shop, dat is ook niet helemaal de bedoeling.

Voor een budget van ca. 600 euro zou ik gaan voor een American Audio Tri Pack systeem. Dan heb je een stevige 15 inch subwoofer en twee tops met 8 inch woofer zodat je hoge tonen mooi uitkomen. Kabels zitten er dan al bij, dan moet je nog wel twee statiefjes regelen.

Die heb je in de vorm van Bax IVA03 speakerstandkit.

Het is iets meer dan je opgegeven budget, maar ik denk zeker dat dit een van de betere PA 2.1 setjes is in deze prijsklasse. Het systeem is ook nog eens erg makkelijk te verplaatsen, misschien is dat de meerprijs wel waard.

Comment

Waarvoor ga je de set gebruiken?

Comment

ten eerste sorry voor die concurent, ten tweede ik ga deze gebruiken voor profesioneel gebruik ( feesten van 20 tot 150 man ) en thuis in me home-disco

Comment

59+649=....708 euro... valt wel uit men budget ... kan hier eventuele korting op?

Comment

anders de skytecs 2.1 active live speakerset? http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html dit valt binnen mijn budget en zeer binnen mijn budget! en dit is 600 wat rms... ALS JE ME NIETS ANDERS VOORSCHRIJFT OVERWEEG IK DEZE TE KOPEN!

Comment

Met de set die Rick aangaf ga je geen 150 mensen halen. Licht er ook wel een beetje aan wat voor feest. Een stamp feest gaat niet maar een bruiloft met mensen rond de 100 man gaat prima. Een goede Sub/Top combinatie is voor 600 euro en voor 150 man nij niet mogelijk. Ik zou je aanraden om bijv. deze speakers te nemen http://www.bax-shop.nl/e-200-tot-e-5...t-details.html En dan kan ja later nog uitbreiden met een sub. Hiermee kan je ongeveer 90 mensen aan. Voor een leuk muziekje dat niet al te hard moet.

Comment

Met die Skytec haal je het ook niet 150 man. http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html Dit is ook een leuk starters setje. Ligt wel heel veel boven je budget maar hier mee zou je wel 150 man mee aan kunnen.

Comment

Met twee fullrange luidsprekers mis je echter wel het laag dat je wel uit een subje krijgt.

Ik zou proberen om beide sets te beluisteren, misschien is er als je braaf bent wel iets los te peuteren van de prijs van de American Audio, maar daar geef ik geen garantie op. :D

Comment

Ik vind dit een beetje een raar verhaal.
                    - Hoe is het gekomen dat jou boxen zijn opgeblazen door iemand anders?
                    - Wat doe je voor feesten?

Wat skytec betreft: Het is te mooi om waar te zijn... Je kan geen 600watt rms boxen kopen die goed klinken voor 600 euro...

Als ik weet waarvoor je het gaat gebruiken kan ik nog wel een paar tips geven..

Comment

De Skytec set moet je zien als een prijs/kwaliteit systeem. Je moet er geen wonderen van verwachten, maar op zijn beurt wordt er uit je portemonnee ook geen wonderen verwacht. ;) Sowieso is zelf luisteren altijd nog de beste beleving die je kunt hebben en dan kun je ook nog eens verschillende sets beluisteren om verschillen te ontdekken.

Comment

ja zoals rick zegt: eerst zelf gaan luisteren
                        anders is het zonde om je 600 eu uit te geven aann iets wat je uiteindelijk niet goed vind klinken

Daarnaast we kunnen je tips en info geven maar de keuze blijft persoonlijk

Comment

mijn boxen waren 300 wat waardig maar dan heeft een pipo daar versterker achter versterker gezet: uitleg

1 versterker helmaal open, dan de andere nog... woofer rook enz... total footschie
                          µ
                          ik draai op feesten van pop, house, dubstep, minimal, trance, electro... tot en met hardstyle

deze staan soms maar half tot 3/4 open ik heb nog een pioneer cd speler/versterker en die werkt knap goed met de vervang boxen die ik mag LENEN 300w

hier een ftooowv http://www.magix-photos.com/mpfw02/1...AB59F4CB2E.jpg maar 60 W in totaal maar me moeder word er kiere gek van als ze in bad zit... ( staat in kelder met beton+ geluidsdichte deuren bad op 1ste verdiep )

Comment

Een versterker aansluiten op een versterker? Dat is sowieso al niet handig. Maar wat heb je nu op het oog?

Comment

Working...
                            X