Announcement

Collapse
No announcement yet.

koeling d.m.v. Canovate O-CANFAN132X

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• koeling d.m.v. Canovate O-CANFAN132X

Hoi allen

In ons 19 inch rack hebben we verschillende versterkers staan welke nogal warm worden bij intensief gebruik. o.a. LEM 300 watt niet heel erg zwaar.

Toch wordt onze apparatuur steeds erg warm, nu ben ik hier op bax een mogelijke oplossing tegengekomen een Canovate [O-CANFAN132X] hier zitten 3 vertilatoren in en een digitale thermostaat. Betekent dit dat het apparaat op zich koelt en zo kan voorkomen dat de apparatuur te warm wordt en er uit klapt. Of dat het een ereedelde ventilator is die alleen de lucht in de kast zelf verplaatst zoals het: Road Ready 19 inch koelpaneel [PROD-RRCF4].

Kan iemand mij hier meer uitleg over geven of zijn ervaring met dit product delen?

alvast veel dank Harmen

Die ventilator kapt aan wanneer de temperatuur te hoog wordt, dat is die digitale thermostaat. Verder is het gewoon een set van drie grote fans.

Comment

Ik kan er vrij weinig informatie over vinden, maar heb wel een sterk vermoeden dat het inderdaad een veredelde ventilator is die lucht verplaatst. De thermostaat zou dan de omringende lucht meten en net zo lang blijven blazen tot een bepaalde temperatuur bereikt wordt (die je waarschijnlijk zelf kunt instellen).

Ik denk overigens dat het Road Ready koelpaneel wat effectiever zal zijn omdat het lucht toevoert aan je versterkers of juist warme lucht afvoert en de lucht van buitenaf komt of naar buitenaf gaat.

Comment

bijzonder groot prijsverschil in dat geval moet ik zeggen, bedankt voor de snelle reactie op mijn vraag.
        Als iemand ervaring heeft met dit product dan hoor ik het graag!

Comment

Working...
        X