Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volumesterkte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volumesterkte

Beste,

Indien installatiepanne of een herschikking materiaal bij een lokale radio zouden wij voor 1 of een paar uren ipv de computers een 6 lader CD speler aanleggen zonder verdere toebehoren rechtstreeks nr de zender.

CD speler line out naar zender line in.

Echter de volumesterkte die in de zender binnenkomt gaat hierdoor te laag zijn.

Wat raad u me aan tussen te steken.... soort versterker-voorversterker....

mvg - Luc VH:D

Kun je in principe gewoon een preamp voor gebruiken als je wil, maar staat er niet gewoon een gainregeling ergens op de zender zelf?

Comment

Originally posted by Patrick View Post
      Kun je in principe gewoon een preamp voor gebruiken als je wil, maar staat er niet gewoon een gainregeling ergens op de zender zelf?

Neen staat er niet op, kan ik bij jullie zo een preamp bestellen? Eventueel met de nodige kabel(s) ?

Kan u mij hieromtrend enige info verschaffen?

mvg - Luc :D

Comment

Hoi Luc,

Ik weet niet of jullie ook een mengpanee gebruiken? Of alles zo via de computer gaat.
        Anders zou je de cd-speler op je mengpaneel kunnen aansluiten en dan aan je zender.

Ik weet niet of je mengpaneel ook wil ''herschikken'' of schoonmaken ect. anders zou je dit kunnen doen.

Comment

Hij is eigenlijk voor hoofdtelefoons, maar moet het goed genoeg doen:

Microfoon-voorversterker kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ Microfoon-voorversterkers koop je online bij Bax Music

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
            Hoi Luc,

Ik weet niet of jullie ook een mengpanee gebruiken? Of alles zo via de computer gaat.
            Anders zou je de cd-speler op je mengpaneel kunnen aansluiten en dan aan je zender.

Ik weet niet of je mengpaneel ook wil ''herschikken'' of schoonmaken ect. anders zou je dit kunnen doen.

Zonder mengpaneel zou het zijn, alles gaat via mengpaneel maar het zou maar zijn bij herschikking vh materiaal of bij een panne, snap je dus zonder mengpaneel :D voor een uurtje of paar uurtjes (vr lokale radio)

Comment

Originally posted by Patrick View Post
              Hij is eigenlijk voor hoofdtelefoons, maar moet het goed genoeg doen:

http://www.bax-shop.nl/voorversterke...t-details.html

Zou er dan wel de nodige kabels bij moeten geleverd hebben, dus vd Line out CD speler (witte en rode fiche) nr de ingang vd Behringer en van de uitgang vd Behringer naar de ingang vd zender (terug gewone witte en rode fiche):D

Comment

Twee van deze zouden moeten werken:

Procab CAB719 Basic koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Comment

Working...
                X