Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker voor Omnitronic subwoofers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik denk soizo wel dat ik op marktplaats ga kijken maar voor 2 speakers + versterker rond de 500 euro ... is dat genoeg of te weinig?

Comment

JB Systems TSX15 luidspreker set
      deze set bijv. is dat beetje redelijk voor een schuurfeest?
      en dan nog subs er bij enzo

Comment

Je bent nogal veel tegelijk aan het doen. Probeer nu eerst eens op een rijtje te zetten wat je precies voor die 500 wilt gaan halen en ga vervolgens eens kijken wat de beste manier is om dat te realiseren.

Vervolgens kun je eens verschillende sets gaan vergelijken en wegstrepen wat niet van toepassing is (bijvoorbeeld érg goedkope setjes of setjes die te klein zijn voor je toepassing).

Vervolgens kunnen wij je adviseren in een set, maar je zult eerst wat vooronderzoek moeten verrichten omdat het anders nogal door elkaar gaat lopen.

Comment

ja is goed ik was er al beetje mee bezig maar er zijn zoveel verschillende sets, boxen enzo maarja bednkt

Comment

Haha inderdaad keuze als keuze is er ja succes met uitzoeken wat je wil en we horen wel als je nog vragen hebt.

Comment

Er zijn inderdaad talloze sets aanwezig, maar we hebben ook al veel informatie verstrekt in de voorgaande pagina's.

Hiernaast zijn er ook al veel voorbeelden op het forum te vinden van mensen die ongeveer hetzelfde dilemma als jij hebben. Misschien kun je daar ook eens in rondkijken, staat ook veel informatie in.

Comment

oke zal ik doen:P

Comment

Ik heb zelf nieuw een tweetal K-115's met een palladium p-1200+kabels (met factuur) kunnen krijgen voor 500,-- inclusief btw. Ik denk dat je datzelfde dealtje ook wel kan maken met 2 ps-115's. Stuur me maar ff een pm voor meer info.

Comment

Working...
                  X