Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik had de Numark D2 Director HD speler besteld via dit site maar ik had problemen met de loop
Als ik bij A de loop in druk doet hij het wel maar de loop out werkt niet bij en als ik de reloop indruk speelt het zoals normaal wel vanaf loop in de lampjes van loop out en reloop branden helemaal niet
Ik vraag me af wat het oorzaak kan zijn? :(
Stuur gewoon even een mail naar de jongens van de webshop, die helpen je wel verder, lees in ieder geval even de gebruiksaanwijzing even goed door.
heb ik gedaan maar ik heb hem nog pas normaal deed die volgende dag toen aan het draaie was wilde ik het gebruik van maakte en deed die nie :(
dat vond ik wel raar dat die nie deed :!:
op vrijdag deed mijn loop normaal
zaterdag wilde mijn loop out niet werken :!: ,
als ik loop in druk, dan speelt hij vanaf die punt
als ik loop out druk dan regeert hij niet met reloop speelt hij vanaf loop in wel.
en normaal speelt hij van loop in tot en met loop out als ik reloop hebt druk.
en dat werkt bij mij niet meer,
ik heb twee kanten (A en B) waar ik kan laten spelen.
de probleem is alleen bij de A.
de lampjes van loop out en reloop branden niet(alleen van A) :!:
dat vond ik wel raar dat die nie deed :!:
Probeer je teksten eens eerst te lezen voor je op verzenden drukt. Een hoop mensen (zoals ik ) kunnen die slechte taal niet waarderen. Dat is meer voor de msn.
Nie is dus gewoon niet en probeer de smilies tot een minimum te beperken leest er irritant.
Als antwoord op je vraag, ik zou hem gewoon terug sturen naar Bax.
Comment