Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb ik nodig om voor effecten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat heb ik nodig om voor effecten

Gaan we uit, moeten we werken of blijven we thuis als overtuigd koningshuis-hater :wink: ?

Ik ga gezellig een dagje naar de Efteling

Comment

Ik ga vanavond alvast wat inpakken en voor de buis hangen
      Op koningingendag ga ik huiswerk maken de rest inpakken en naar schiphol dan naar turkije!!!

Comment

Avond ervoor waarschijnlijk dronken worden tijdens nacht van Stadskanaal en koninginnedag zelf voetballen!! En daarna weer een lekker biertje pakken op het terras

Comment

We zouden naar Frankrijk maar dat gaat niet door want me broertje is ziek :?

Dus nieuwe plan:
          De avond ervoor: gewoon thuis, achter de computer doorbrengen...
          De dag zelf: Met 1 of 2 vriend(en) naar Alkmaar centrum voor de markt etc...

Comment

vanaaf ga ik ff naar de stad.. (gouda) morgen weet ik het nog niet maar overdag ga ik naar een hardstyle-jump feestje

Comment

hetzelfde als arend maar dan niet de volgende dag voetballen maar werken holadiee..

Comment

Ben net terug (vrijdag, koninginneNACH) van een feest waar ik (hardcore!) gedraaid heb, en zaterdag ga ik lekker van de zon genieten (als die gaat schijnen) in Harderwijk.

Comment

op koniginnenacht na het oranjebal en koniginnedag zelf na de kermis en bier nuttigen, thats it! 8)

Comment

En wat hebben jullie gedaan??

Ik tassen ingepakt...

Ik ga op vakantie tot volgende week!!

Comment

Gisteren niet veel gedaan, vandaag even wat mensen samen met m'n pa naar 'Boulevard of the Dance' gebracht in Dordrecht (pa is chauffeur in het openbaar vervoer. Ben zelf niet gegaan want waren veel mensen op vakantie en had geen zin om alleen te gaan. Dat was het dus voor vandaag :wink: Vanmidag gewoon rustig aan doen.

Comment

ben net klaar met mn werk en gisteren ben ik met de ploeg uit bourtange naar stadskanaal geweest

ga vanavond gezellig bij marcel zitten met een kratje bier lekker goedkoop in deze dure tijden :wink:

Comment

de night before een tweetal bandjes gemixt. OP de dag zelf wat rondgehangen in het centrum hier.

Comment

Wat heb ik nodig om voor effecten

Beste, lezers

Wat heb ik nodig om wat effecten in muziek te maken.
                            B.V. echo.minder bass en wat beat te veranderen?

Comment

pioneer DJM 800 bijvoorbeeld, mooie mengtafel met effecten

Comment

Working...
                              X