Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sub woofers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sub woofers

Hey peepz,

Ik heb hier al eerder uit m'n mond laten vallen dat ik vaak visuele setjes draai, dus met beeldmateriaal en virsualisaties. Het werd voorheen altijd voor me gedaan, maar wil het zelf in de hand gaan houden, dus ook deze zelf gaan maken.

Nu is mijn vraag: 'Heeft iemand hier er ervaring mee, en zoja welk programma kan ik hier het beste voor gebruiken?' Het is de bedoelling dat ik ze gewoon op m'n laptop afspeel en via m'n eigen beamer op een scherm kan projecteren.

Ik hoop dat één van jullie, of uiteraard meerdere, me hiermee kunnen helpen.

Alvast bedankt! Groeten, Marco (nee, niet de Admin).

Ga je tijdens je set ook die visuele dingen erbij doen, of als iemand anders aan het draaien is ? Lijkt me dat je tijdens het draaien daar geen tijd voor hebt ... IK niet in ieder geval !

Comment

Heb ik niet duidelijk laten merken inderdaad, maar ik ga het dus niet zelf doen inderdaad. Het enige wat ik wil is voortaan zelf die dingen een beetje in elkaar zetten, en zelf de hand erin hebben. Als het op een gegeven moment dan ook nog eens zover mag komen dat niemand ertoe bereid is het te doen, kan ik het uiteraard altijd zelf nog doen.

Daarom dus mijn vraag of er sowieso iets bestaat wat het kan doen, en wat ik dan het beste kan gebruiken.

Comment

daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.
        zeker voor ons feest in juli ben ik dat nog wel nodig.
        dus laat maar horen(betaalbare ideeën graag)

Comment

2 programma's ken ik Arkaos VJ en VJAMM pro, zijn alleen best prijzig 330 euro en 530 euro bij de Feedback... anders downloaden en crack versieren je kan trial versies downloaden van de websites.... suc6

Comment

Ook een leuk programma voor visuals http://www.resolume.com/index.php

Comment

Kijk mensen hier kan ik wat mee, super bedankt! Ga straks na het douchen even kijken!

Echt toppie!

Comment

Jups.....en hou het forum komende weken goed in de gaten, heb dan nog een leuk "visueel" nieuwtje :idea:

(sjee.....wat ben ik toch eigenlijk altijd geheimzinnig :wink: )

Comment

Zal vast niet de eerste keer zijn dat het je gevraagd wordt, maar kun je een tipje van de sluier op doen?

Comment

Kijk maar even op m'n site http://www.djnasty.nl
                    Daar staat de aankondiging voor een gebeuren deze zomer, en daar heeft het nieuwtje mee te maken...

Comment

Heeft het soms te maken met de tour van Pioneer PRO-Dvj :?:

Comment

Originally posted by Stephanie!
                        Kijk maar even op m'n site http://www.djnasty.nl
                        Daar staat de aankondiging voor een gebeuren deze zomer, en daar heeft het nieuwtje mee te maken...
                        De Pioneer Pro DJ DVJ Tour! Cool hoor !

Ik zag dat je 16 juli met Miss Smile moet draaien, ... doe haar de groeten maar van me ! (Rick, DJ Dyno)

Comment

Sub woofers

Goede middag,

Ik wilde mijn PA-set uitbreiden en heb 2x een DAP AX 15B aangeschaft. Nu zoek ik nog (puur voor alleen deze subs) een verterker erbij. iemand een suggestie??

Groet,

Rob

Comment

Vaak wordt er op deze subjes een DAP Palladium 1600 of soortgelijk gezet. Even uit m'n hoofd mogen deze subjes 300 watt hebben, dus je kan er makkelijk een versterker achter hangen die 450 watt per kant uitstuurt. Liever een iets te zware versterker dan een te lichte, want je versterker staat het hardst te zwoegen om de wattages er uit te slingeren.

Comment

Die DAP Palladium 1600 geeft 525 watt aan elke kant en die subs kunnen 400 RMS aan. Dat zou dus een goede verhouding zijn??

Comment

Working...
                              X