Announcement

Collapse
No announcement yet.

Master Audio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Master Audio

jo!

ik ben Belgische DJ en zou graag een tour'tje doen door Nederland. Ik heb missch al iets kunnen regelen in Leiden en in Rotterdam.. Ik heb al heel wat ervaring en draai stijl Too many DJ's (alle genres,vooral voor een party publiek, geen genre-gericht publiek). Fee is ook relatief laag!
    Ik zoek dus DJ's, promotoren, enz enz die mij kunnen helpen bij het vastkrijgen van sets in Nederland op fuiven of clubs. Periode maakt niet uit, valt te bespreken! Als DJ's mij kunnen helpen het een en het ander te versieren, kan dat missch ook eens omgekeerd hé.
    let me know!

mail me of voeg me toe op msn: djuvenial@hotmail.com

Master Audio

Beste mede-forumers,
    Ik ben aan het aan het overwegen om een Master Audio geluidsset te kopen.
    Het gaat om de MD3 set (2 subs & 2 tops + 2 versterkers)
    Mijn vraag aan jullie, zijn er mensen die ervaringen hebben met Master Audio?
    Wat vind je positief wat negatief?
    Ik ben zeer benieuwd!
    Alvast bedankt!

Comment

Master stond vroeger bekend om zijn warme geluid en zijn zware kasten.

Met hun 23 milimeter houten kasten waren ze niet te tillen.

Verder waren ze bruinrood gespuitlakt.

Tegenwoordig zijn de kasten een stuk lichter. Maar of de kwaliteit nog steeds goed is weet ik niet.

Het is wel een prijzig merk.

Comment

ik heb het set gehoord en ik was eigenlijk meteen verliefd..

het was wel een al wat ouder set, maar deze set is niet bruin/rood gespuitlakt.
        het mooie aan het set vind ik dat de set gecontroleerd wordt d.m.v. 4 polige speakon kabels.
        verder is het set 2e hands, misschien iemand nog tips waar je op moet letten?

Comment

Master Audio is zondermeer goed, staat bij mij bekend als zeer luid spelend, degelijk (maar alles kan kapot)en goed.
          Geluidskwaliteit valt over te twisten maar voor diverse toepassingen zeer geschikt.
          Zou het onder de categorie beuk sets scharen, niet direct geschikt voor een klassiek strijkje.

Let op dat je de juiste processorkaarten in de versterkers hebt zitten, geschikt voor de speakers die je koopt. Neem aan dat er de 2k5 en de 3k6 versterker bij zitten?

Als de set verder goed klinkt, speakers optisch (ook de unit, niet alleen de kasten) er goed uit zien, koop je een set waar je nog jaren veel plezier van zal hebben.
          Uiteraard even testen op alle volumes met je eigen muziek/cd's en vlakke eq settings.

Comment

er zitten inderdaad processorkaarten bij die afgestemd zijn op de speakers..
            verder zien de kasten zien er gebruikt uit, maar ik heb ze een half uur gehoord, en ze klonken wel prachtig.
            heb ze getest met meerdere eigen cd's, zonder een eq ertussen.

Comment

Working...
            X