Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj set

Hallo,

Ik overweeg om een DJ-set van ongeveer 500-600 euro te kopen. Ik wil dat je er een USB stick in kan stoppen, en met effecten kan werken.

Op het moment heb ik een digital jockey interface 2.

Alvast bedankt :)

Heb je zelf al iets op het oog, of twijfel je tussen bepaalde systemen?

En heb je verder nog eisen aan deze set? Mag het een alles-in-een apparaat zijn, of een losse mixer met tabletops?

Comment

Op het moment nog nix op het oog, 't liefst een losse mixer met tabletops.

Comment

2x Numark NDX 400 + Gemini PS 626EFX een idee? Dan heb je de effecten op je mixer, en kun je op de tabletops je USB-stickjes inpluggen. Én, je hebt mixer en tabletops apart. ;)

Valt nét ietsje over je budget heen, maar dan heb je wel gelijk een leuk setje dat naar je wensen geschikt is.

Comment

dat is wel het mooiste ja.
          Alleen voor dat budget 2 cd spelers die usb kunnen afspelen en een mixer is vrij krap.

je kunt gaan voor zo'n setje:
          2 van deze
          http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/...t-details.html

dit in combinatie met deze mixer:
          http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/behr...t-details.html

Dit raad ik dan weer niet aan heb de koolsound table top gezien en vond hem plastic aanvoelen en niet om echt van te zeggen wow hier kan ik even mee vooruit. Heb geen idd hoe het met de USB functie zit maar heb zelf cdj-400 van pioneer maar usb is leuk op het begin maar met cd's werken werkt prettiger je hoeft niet zo lang te wachten effecten werken niet in combinatie met de USB.
          Als ik voor dit budget iets zou mogen uitzoeken zou ik nog even doorsparenn en voor de volgende set gaan.

http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/...t-details.html

hierbij kun je dan nog een mengpaneel bijkopen.
          Het voordeel van deze is dat er ook effecten bij zitten.
          Deze hoeven dan niet meer op je mengpaneel te zitten.

Wil je nog een stapje verder gaan.
          Dan kun je voor de reloop rmp2 gaan of rmp3 de rmp3 heeft usb en de rmp2 niet. Een vriend van mij heeft de rmp2 gehad en deze voelt stevig aan en heeft een lekker grote jogwheel.

Comment

ah, bedankt! Zijn er ook setjes samengesteld door Bax zelf? Waar hetgeen inzit wat ik wil? USB + met effecten werken?

Over die van jullie bne ik ook aan het nadenken :)

Comment

Die kun je bij dj sets zien en dan bij cd spelers.
              Maar voor jou budget zit er niks bij met usb en effecten.
              Je hebt ook gewoon mixers met effecten erop.
              Kijk gewoon bij de sets en als je met usb wilt zou ik toch even doorsparen.

Comment

Heb ik als eerste naar gekeken, maar hebben we niet echt.

Maar waarom wil je persé een door Bax samengestelde set? Een set samengesteld door mijzelf is minstens zo goed. (:D:D)
                De samengestelde sets zijn overigens vaak bundels van populaire producten in diverse prijsklassen. ;)

Comment

doe je best rick ben benieuwt waar je mee komt:p
                  Maar veel opties voor weinig geld zit je meestal ook weer met de kwaliteit en het makkelijk mee werken. Want omdat ze zo goedkoop zijn werkt niet alles zoals jij wilt.
                  Er wordt dan niet zover doorgedacht van wat je er mee moet kunnen en hoe ze dit voor elkaar krijgen. Simpelweg doen ze dit niet omdat je speler anders weer te duur wordt en er weer nieuwe onderdelen enz. in moeten.

Comment

was ff aan het zoeken en vond deze 2de hands set op het forum.

http://www.bax-shop.nl/forum/f9-2e-h...mt33-6937.html

Heeft geen usb maar denon zijn wel kwalitief goeie spelers en speelt wel mp3 files af je heb 3 effecten die je het meest gebruikt (die zijn wel leuk je kunt ze besturen met je jog) en een leuke mixer voor de beginner. Hij vraag er 500 voor kun je nog een setje speakers bij kopen voor 100 euro.
                    Kijk maar eens;)

Comment

Heb zelf al een setje samengesteld. ;) Zie een paar posts hierboven. Lijkt mij persoonlijk veel value for money.

Comment

oh ja had ik niet gezien post daarna rade ik die numark ook al aan.
                        Had dat niet gezien de gimini mixer heb ik geen ervaring mee.
                        Wel weet ik dat gimini kwalitief goeie mixers aflevert:)

Comment

- knip - door mijzelf
                          Last edited by jwz12; Saturday-18-09-2010, 16:17.

Comment

- knip - door mijzelf
                            Last edited by jwz12; Saturday-18-09-2010, 16:17.

Comment

Ondertusen denk ik toch dat ik de set van Rick ga aanschaffen. Als mn ouders het ook goed vinden :P Wat voor koptelefoon kan ik hier het beste bijnemen? Niet te duur. En wat voor boxen, een beetje een redelijke bas en geluid.

Niet van die hele grote boxen die ze in clubs etc hebben, gewoon kleintjes :P. Passen de boxen van realtek high definition audio er ook op ?

Comment

Working...
                              X