Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ken de boxen niet en kan ze niet op google vinden maar zijn dat gewoon van die computer boxen? dan werk het wel je moet alleen even kijken welke aansluiting erop zit en een juiste verloopkabel erbij kopen. koptelefoon zou ik wel een tussen maat kopen niet te duur niet de goedkope. deze heb ik zelf en bevalt prima:

Krijg je een tasje bij en reserve kabel.

Comment

@ Jelle, ik zie geen link of afbeelding helaas. ;)

Hiernaast aan de topicstarter, het begrip 'niet te duur' is vrij groot. Ik zou sowieso eens een paar hoofdtelefoons in de showroom beluisteren, want pasvorm, geluidskwaliteit, klank, bouwkwaliteit is niet iets wat je uit specificaties kan afleiden. :D

Uiteraard kan je wel op design een paar hoofdtelefoons er uit plukken en ze allen eens gaan beluisteren en aanvoelen.

Comment

oeps bij deze:

http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelef...t-details.html

is verkrijgbaar in meerdere kleuren;)

Comment

Ik heb ook een Boze van 150 euro, werkt die er ook op? Misschien moet ik dan een stekker etc halen?

Zouden die boxen van Realtek High Definition er ook op werken, op dat setje?

Als die niet werken, wat zijn dan geschikte boxen?

Comment

wat voor een bose? hoofdtelefoon of speakers?

Comment

In principe werkt elke hoofdtelefoon op de hoofdtelefoon-uitgang van een mengpaneel, alleen moet je dan wel letten op de aansluitingen. De meeste hoofdtelefoonuitgangen op een mengpaneel gaan via een grote jackplug (6.3mm jack genoemd, ook wel TRS of 1/4 inch jack). Heeft je Bose een kleine plug met drie contactpunten (pin + ringen), dan is de kans groot dat het een mini-jackplug is.

De luidsprekers die je aanhaalt zijn waarschijnlijk wel aan te sluiten, ik neem aan dat het om computerluidsprekers gaat?

Comment

je kunt altijd verlooppluggen/kabels halen dus dan krijg je het altijd wel passend(A)

Comment

de boze is een koptelefoon. hij werkt ook op de draaitafel die ik nu heb(digital jockey interface 2), via een programma. Alleen je kan dan niet 2 liedjes op je koptelefoon horen. Zal denk ik aan het programma liggen? De speakers van realtek zijn computer speakers. Die plug-in heb ik ook voor me draaitafel op het moment.

Is er ook een heel setje van reloop voor 5-600 euro?

Comment

Als de hoofdtelefoon in je Digital Jockey kan, past hij ook in het mengpaneel.

Voor de luidsprekertjes heb je waarschijnlijk dit kabeltje en deze adapter nodig. ;)

Comment

Oke, bedankt. :) Mijn vader is er nog niet helemaal overuit en heeft er weinig verstand van. Is er misschien een mogelijkheid om te bellen erover etc?
                      'Is er ook een heel setje van reloop voor 500-600 euro?

Comment

oke nou is het mij duidelijk. Het is trouwens Bose met een s :P maar deze zou ik dan houden bose is een goed merk en heeft goeie speakers dus neem ook aan dat ze dat hebben met de hoofdtelefoons. Als je die speakers van realtek hard genoeg vind gaan is dit een goeie optie. Als je een setje wilt van reloop heb je zo wie zo geen usb voor dat geld en je zou moeten gaan voor de rmp2 want hier zitten effecten op en heeft een lekkere grote jog. de rmp1 heeft geen effecten en kost 300 euro per stuk dus met de goedkoopste tabletop van reloop zit je al aan de 600 euro zonder mixer. Dus dan zou je nog wat moeten doorsparen.

Comment

Bellen kan je altijd naar de klantenservice ;) En als je naar de showroom kan komen leggen ze je alles uit en kan je verschillende set's proberen.

Je hebt voor 600 euro geen compleet set van Reloop.

Comment

ik benerg over de reloop te spreken echt een goede koptelefoon!!
                            helder geluid en geen overdreven bass 2snoeren en een degelijke zak

Comment

Ah, ik heb las dat de showroom in zeeland is? Dat is iets tever vanuit A'dam :P. Is er misschien een setje voor 50-100 euro duurder waar wel effecten opzitten met USB?

Comment

Je kunt uiteraard wel eens de set komen uitproberen die ik voorstelde.

Op het moment van schrijven hebben we de mixer wel op voorraad maar de spelers nog niet.

Comment

Working...
                                X