Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zijn er misschien spelers met effecten, en USB voor ongeveer 50-80 euro meer per speler?

is er ook misschien iets waar je het kan uitproberen een half uurtje rijden vanuit amsterdam?

Comment

Dan zou je eens naar de grotere broer van de NDX 400 moeten kijken en dat is de NDX 800.

Comment

Die zijn 350 euro per stuk, zijn er niet ongeeer dezelfde die je eerst aanbood, alleen dan iets duurder met effecten en usb?

Zou ik er ook ergens een kijkje kunnen nemen, 30-40 minuten vanuit amsterdam?

Comment

We hebben helaas maar één vestiging en dat is in Goes. ;)

Voordeel is wel dat we vrij goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer, dus dat zou ook nog kunnen. En als je zou willen kunnen we je producten dan gewoon per post achteraan sturen zodat je er niet mee hoeft te zeulen, mochten ze in de showroom bevallen. :)

Comment

Ah oke. Probleem is dat m'n vader dat niet wilt.

Die zijn 350 euro per stuk, zijn er niet ongeeer dezelfde die je eerst aanbood, alleen dan iets duurder met effecten en usb?
            De spelers dan he :P

Mn vader gaat morgen eens bellen naar de klantenservice. Nu zijn we er nog niet uit ;). Zelf vindt hij het niet zo lekker dat er geen effecnten opzitten, voor mij dan :P

Comment

De NDX-800 is inderdaad de wat uitgebreidere variant van de NDX-400. ;) Hier heb je inderdaad wel de effecten op de spelers waar je dat niet hebt bij de NDX-400. De NDX-400 had overigens wel USB. :)

Hiernaast vind ik de NDX 800 er ook iets strakker uitzien, maar dat is misschien persoonlijk. :)

Verder kan je de NDX 800 ook nog aan je PC hangen om je DJ-software er mee aan te sturen mocht je dat in de toekomst willen, soortgelijk als met je Hercules. Ook dat kan de NDX 400 niet. :)

Comment

Van de NDX-800 heb ik er 2 nodig, dan ben ik al over mn budget heen :P Heb je er geen voor ongeveer 180-200 euro met effecten en USB?

Comment

Dan vraag je eigenlijk een luxe Audi voor het geld van een Kia, zegmaar. :D Dan moet ik je helaas teleurstellen denk ik. ;)

Overigens is het wel mogelijk om een DJ-mixer te nemen met een effectenbak, de mixer die ik in mijn allereerste voorstel aanhaalde beschikt ook over een compacte effecten-sectie.

Comment

Effecten zijn niet echt belangrijk toch, meer een extra'tje?

Comment

Klopt, de basis ligt ook in het mixen zelf, niet aan de effecten of andere speeltjes die je toevoegt, dat is soms eens leuk om mee af te wisselen, maar niet iets om in elke overgang te gebruiken.

Maar aangezien je graag effecten wilde gaf ik die optie ook aan. ;)

Comment

Ja, indderdaad :P Ik denk er nog even over na. ;)

Comment

effecten zijn een leuke toevoeging maar als je veel functies wilt voor weinig geld heb je dan niet naar 2de hands tabletops gekeken?

Comment

Naar die 2de hans heb ik nog gekeken ja, zit er op die NDX-800 ook usb, ja toch? Ik dacht eraan om deze mixer erbij te nemen: http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/relo...t-details.html

Is deze niet beter dan wat je eerst aanbood?

Comment

De NDX-800 heeft usb ja dit zie je ook in de beschrijving staan.
                              De mixer van reloop is een goeie optie ja degelijke reloop kwaliteit zonder poes pas.
                              Hier zitten geen effecten op maar die zitten wel op je NDX-800.
                              Je moet er wel mee rekening houden als je wilt uitbreiden dat je geen kanaal meer over hebt. Je kunt er 2 table tops op aansluiten en dat is het ook, dit is geen probleem het is maar waar je hem voor gebruikt. Hier kun je beter nu over nadenken dan dat je na aankoop zicht had ik maar de rmx 30 gekocht hier heb je een extra kanaal en is maar een paar tientjes duurder.

Comment

Extra kanaal boeit me niet echt, heb genoeg aan 2 table tops :P

Is alles ook makkelijk aan te sluiten, boxen, table tops op mixer etc?

Comment

Working...
                                X