ja je hebt nu misschien genoeg aan alleen dat maar een extra kanaal is zeker een aanrader stel dat je bijvoorbeeld even een mp3 speler wilt aansluiten of een pc. Dan zou ik zeggen voor dat geld dat ze er voor meer vragen doen maja dat moet je zelf beslissen. Nu kun je nog kiezen:p maar alles is makkelijk aan te sluiten ja de table tops gaan gewoon via 2 tulp kabels in je 2 kanalen. Om naar de speakers te gaan ga je van je versterker naar naar 2 tulp of 2 jack 6,3 mm. Die kun je allebei op de master van het mengpaneel aansluiten.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dj set
Collapse
X
-
De RMX-20 is met 2 kanalen:
Twee kanaals DJ mixer uit de Blackfire serie van Reloop. Zwarte mat lak, rubberen potmeters en ergonomische fader knoppen. Betaalbaare mixer met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
De RMX-30 is met 3 kanalen:
Comment
-
Oke, ik zag hier ook nog een heel setje van reloop:
Laat u verrassen door de mogelijkheden van deze Reloop RMP 1 scratch CD spelers, zoals de MP3 ondersteuning, BPM counters, loops, auto cue etc. Samen met de RMX 30 blackfire mixer haalt u een fantastische set in huis!
Is dit niet beter/slechter dan wat er is aangeboden?
Comment
-
het is niet slechter het is maar net wat je wilt.
De rmx 30 is nog dezelfde mixer die blijft goed vind ik.
de RMP-1 die je er dan bij koopt kun je niet vergelijken met de numark.
op deze table top het je:
Geen effecten
Geen usb
wel voelt hij lekker aan een heeft een groot jog wheel wat ik personelijk heel fijn in het gebruik vind.
De RMP-1 heeft 2 grotere broers.
Bij de RMP-2 krijg je effecten op je cd speler
en op de RMP-3 effecten + usb maar hier betaal je dan ook weer meer voor.
RMP is dus niet slechter maar heeft geen extra's gewoon een leuke cd speler waar je lekker mee kunt werken.
Comment
-
Ik zeg ook niet dat het slechter is, integendeel. Het sluit alleen niet aan bij de eerst gestelde wensen en dat gaf ik aan. ;)
Reloop wordt overigens veel verkocht als budget-alternatief voor Pioneer omdat de basisprincipes (lay-out e.d.) er veel op lijken.
Comment
-
Ik denk toch dat ik voor dit ga:
http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/relo...t-details.html 1x
http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/...t-details.html 2x
Kun je met de NDX-800 ook de BPM handmatig gelijk stellen of is dit onmogelijk?
Comment
-
Kun je met de NDX-800 ook de BPM handmatig gelijk stellen of is dit onmogelijk?
Comment
-
nope dan gaat het digitaal en kan hij dat vrij precies. Het is juist de kunst van het mixen met de table tops om dit zelf gelijk te zetten. Je moet wel even oefenen voor je het door hebt maar is wel leuk om te doen :) je kunt hem wel gelijk zetten via de beatcounter elke keer als je op de tap toets drukt telt hij een beat dan zie jij via het scherm hoeveel bpm dat is en dan ga je zorgen dat dat bij de andere table top het zelfde is. Dan moet je de beat precies tegelijk zien te krijgen met het jog en kleine bijstellingen maken zodat hij gelijk blijft lopen.
Comment
Comment