Announcement

Collapse
No announcement yet.

crossfaders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

geen 1 knop staat aan op de voorzijde

Comment

Draai de draaiknop waar 'crossfader' bij staat eens naar 'cut' in plaats van fade, of experimenteer hier een beetje mee, wat gebeurt er dan?

Comment

dat heb ik ook al gedaan verandert helemaal niks eraan

Comment

Kun je misschien wat duidelijke foto's posten van de diverse instellingen? Misschien is het dan wat makkelijker om te kunnen zien of en waar er iets niet goed zit. ;)

Het liefst de volgende foto's:
          1 foto van de voorzijde van de mixer, met de draaiknoppen en drukknoppen
          1 overzichtsfoto van de bovenkant van de mixer, met crossfader, faders, VU-meters, draaiknoppen etc.
          1 overzichtsfoto van de aansluitingen aan de achterzijde met even een korte beschrijving er bij wat je waar op hebt aangesloten

Comment

Comment

ik heb twee draaitafels er aan gesloten en 1 speaker

Comment

Even iets anders, zitten je draaitafels aangesloten op de phono input van de kanalen?

Comment

Je schakelaar bij het tweede kanaal achterop moet je niet op Aux zetten maar op Phono.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                    Even iets anders, zitten je draaitafels aangesloten op de phono input van de kanalen?
                    Originally posted by Dj-Walter View Post
                    Je schakelaar bij het tweede kanaal achterop moet je niet op Aux zetten maar op Phono.
                    heb ik gedaan nu en nog steeds zelfde probleem!

Comment

Maar de kwaliteit van je geluid is wel iets beter nu denk ik en je gain moet niet zover meer open, klopt dat? :D

Maargoed, ik kan echt niet zien of er iets verkeerd staat. Misschien dat er nog een paar mensen naar kunnen kijken die misschien iets kunnen zien, maar ik helaas niet.

Comment

Ik zie het probleem niet. Alles zit zo aangesloten zoals het hoort. En als je met de draaiknop voor de fader heb gespeeld en nog steeds het zelfde is, denk ik dat er een defect is.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                          Maar de kwaliteit van je geluid is wel iets beter nu denk ik en je gain moet niet zover meer open, klopt dat? :D

Maargoed, ik kan echt niet zien of er iets verkeerd staat. Misschien dat er nog een paar mensen naar kunnen kijken die misschien iets kunnen zien, maar ik helaas niet.
                          ja geluid gaat nu harder ja maar het crossfader probleem is er nog steeds

Comment

als je de knoppen voorop dan hebt proberen te veranderen en het probleem is nog hetzelfde lijkt het me een defect anders heb ik ook geen idd.

Comment

Ik denk dat je even de klantenservice kan bellen. Die kunnen je denk ik met dit probleem meer op weg helpen.

Comment

ale knoppen staan op short zet de 2 buitenste eens in het midden en de middelste op long

Comment

Working...
                                X